Blog 
Filazón
RSS - Blog de MªEsther  García López

Archivo

  • 23
    Junio
    2011

    Comenta

    Comparte

    Twitea

    Branu caliene

    Paez que se nos avecina un branu «caliente» y con munches tormentes

    Mientres escribo esti artículu ta entrando'l branu. Un fenómenu invisible, pero que somos quien a sentir los sos efeutos. El Sol cai a plomu, calienta enforma y enllénanos d'enerxía. Sin embargu, pa que nun nos escaezamos de que tamos n'Asturies, güei el día despídese con un poco d'orbayu y de muga.

    Nun vamos, de momentu, temer l'agua. Los espertos anuncien un branu calorosu, yo añadiría que se nos avecina un branu «caliente», con munches tormentes, non sólo de rayos y centelles, sinón tormentes de tou tipu. Esperemos que nun faigan munchos estragos nos nuesos «semaos». Si con tanta crisis la collecha s'estroza nun sé qué va ser de nós.

    D'otra miente, el branu ye la estación qu'alimenta l'amor y espierta'l ferver sexual. Ye sabío que cola calor too miedra. Que miedre too, bona falta nos fai, a ver si d'una vez encomenzamos a salir d'esti tiempu de murnia y de nublina. Y esti añu al branu tamién se-y amiesta la calentura política, qu'estos díes ye pastu de los medios de comunicación. Esta temporada, podríemos dicir que los periódicos ficieron l'Habana a costa de los políticos, de la política, de los partíos, de los pautos y d'otres noticies que nesta época de tensiones, cambios y aterrizaxes, van enllenando de sensacionalismu los medios. El refugayu políticu da munchu xuegu a los «paparachis» de la política, qu'anden a la gueta de cualquier socesu, que por más que nun tenga demasiada importancia, ellos han convertilu nuna noticia sensacionalista que sorprienda a los llectores. Eso sí, arrimando l'ascua a la so sardina. El poder de los medios ye bien conocíu. Y esta época ye afayadiza hasta pa desenterrar noticies que se pueden volver aprovechar porque son rentables pa desprestixar a los oponentes y sacar los trapos puercos de debaxo les cames.

    Menos mal que cuando lleáis estes llínies taremos preparándonos pa celebrar a lo grande la nueche San Xuan, cuando salen les xanes a calmar los ánimos de los desesperaos. Hai qu'andar con tientu porque les xanes, melosones elles, tamién tienen el so puntu de maldá y puen comportase como auténtiques bruxes. Y ta llaráu d'elles. Hailes per uquier. Neso ganámos-yos a los homes por goliada. Nestos tiempos que cuerren quemaránnos el sangre, pero nun puen quemanos na foguera. En dalgo s'hai que divertir. Esta ye la nueche les trasnaes. Ye la nueche ideal pa deprender les artes de la bruxería.

    Bromes a parte, procuraremos quemar lo malo del añu na foguera y pidir bonos deseos. Garrarémos unes fueyes de xabugu pa colgales nes puertes de les cases y escorrer la maldá. Revolcarémonos ente la rosada pa tener bona salú. Cuando hai crisis enfotámonos más nestes ancestrales creencies. Con dalgo s'hai que consolar. Ente revolcones y folixa escaécense les penes. De toles maneres bona falta nos fairá que San Xuan y la Madalena nos acompañen.

     

    Compartir en Twitter
    Compartir en Facebook