Blog 
Filazón
RSS - Blog de MªEsther  García López

Archivo

  • 18
    Mayo
    2011

    Comenta

    Comparte

    Twitea

    Mareona

     

    Nesti momentu, ye necesario facer un repasu y ver qué partíos son  tresparentes na so xestión.

    Marea, movimientu de xube-baxa de la mar pol efeutu de la gravedá de la Lluna y del Sol. Cuando esti movimientu ye mui fuerte dizse qu'hai «marea viva».

    Y voi referime a la marea qu'inunda estos tiempos Asturies, qu'afeuta a tolos asturianos y que ta provocada non precisamente pola atraición de la Lluna, sinón pola atraición fuertísima de les perres. Pol afán de ser ricu a costa de los demás. Tamos falando d'una «mareona» que nos sorprendió va unos meses y que nos inunda de rabia y d'impotencia, pensando qué responsables teníemos al frente de la xestión de la Conseyería d'Educación de la nuestra comunidá. Un tríu d'implicaos nesti casu de corrupción n'alministración, estafadores de fondos públicos, formen la «mareona» que nos afeuta nos caberos tiempos. «Marea viva», qu'enllenó de perres los sos bolsos y los de dalgunos empresarios del Principáu. Casu de corrupción del que cada día nos vamos enterando con más detalle, según se llevanta'l secretu de sumariu.

    Mientres se recorten profesores, materiales, recursos pa los centros educativos o se masifiquen les clases p'aforrar perres, el máximu representante n'alministración educativa y les dos «collacies» implicaes ta confirmándose que taben malversando los fondos que son aportaos polos ciudadanos y ciudadanes, y que son nuesos. Ye dineru públicu. Los que de dalguna manera tuviemos venceyaos a esta alministración nes últimes décades nun podemos reprimir la indignación y repulsa a too esti esfalcu, consentíu, y ¿fechu? por daquién que lleva na «poltrona» varies décades. Más bien paecía que tenía pegamín nel asientu.

    Tamos nun momentu importantísimu pa tolos asturianos. Acérquense les eleiciones pal día 22 y ye importante pensar a quién votamos pa gobernar los ayuntamientos y la comunidá autónoma. Pero esta vez, cuando la crisis nos castiga ensin duelu n'Asturies, cuando'l paru tien na probeza a munches families, cuando la mocedá tien que fuxir lloñe pa ganar el pan, cuando s'intenta dinamitar l'estáu de bienestar y, sobre too, cuando paez qu'anden sueltos finos «chorizos» que nos roben a estayu y ensin escrúpulu, hemos a pensanos muncho a quién tenemos que tener al frente de les nuestres alministraciones.

    Tenemos que facer un repasu fondu, y ver qué partíos fueron tresparentes na so xestión. Qué partíos pueden dir cola cabeza bien alta porque nun tán chapicaos de corrupción en nenguna institución onde tuvieron poder. Reparar nos esfalcos, pelotazos, privatizaciones? y non facenos ilusiones coles promeses y más promeses de los que tán más interesaos nes promociones urbanístiques y na especulación que polos intereses de los ciudadanos y ciudadanes. Nin fianos de les promeses imposibles de partíos personalistes formaos por xente «rebotada» d'otres formaciones, que son como un caxón de sastre

     

    Compartir en Twitter
    Compartir en Facebook