"Ya sabéis tós que soy nuevu n'este de bendicir los Güevos Pintos... y que'l respetu que-y tengo a esta bendición ye pergrande y el mieu, que tamién ye pergrande, va por dientro". Con estas palabras en asturiano comenzó su discurso el párroco de Pola de Siero, Juan Hevia, que ayer asumió por primera vez tan importante encomienda en esta tradición de la gran fiesta polesa, que durante toda la jornada llenó las calles de la capital sierense en un día soleado, agradable y en el que la multitud disfrutó de lo lindo.

"Cuando llegué equí, a la Pola, a empiezos d'ochobre, dixi que s'había que bendicir los güevos na nuesa llingua, bendicíense, porque a Dios nun-y falten entederedes". Y así lo hizo, no sin antes tener un recuerdo para algunos de sus predecesores.

Hevia pidió condescendencia al público, por eso de ser novato, a la hora de aludir a la actualidad y vida polesa. "Dexáime un poquiñín más de tiempu y pal añu que vien, si Dios quier, ya vamos dir arreyando cabos, que habélos, haylos", prometió. Así que el párraco prefirió repasar la actualidad internacional, en la que se coló el presidente norteamericano Donald Trump o el líder norcoreano Kim Jong Un, no sin antes destacar que "Clavelina, la nuesa paisan, punxo la Pola de boca en boca por eso de los impuestos que llamen de sucesiones". Resaltó la injusticia y desigualdad. Por lo que no pudo obviar la guerra en Siria, que "sigue ahí, gas pa toos, como va pocos díes, neños y mayores. Agora entró n'escena'l Trump y dalgunu más y el de Corea porque nun falte nengunu..."El párroco recordó a los fallecidos en la masacre del Domingo de Ramos en Egipto y a las mujeres víctimas de la violencia de género. Antes de animar a disfrutar de la fiesta, el sacerdote apuntó que "algo habrá que facer colos 22.000 sifones del probe Lelo. Digo yo, porque nun se pierdan nel olvido", en alusión al propietario del Museo del Sifón, que echa el cierre en Siero. Así que aplaudió que la fiesta de los Güevos Pintos quiera ser "berru d'allegría que xune a los d'equí y a tolos que vienen güei a pasalo bien ente sidre y bailes, que por algo ye Pascua floría".

A continuación, Juan Hevia bendijo los huevos que portaba la reina de las fiestas, Marta Bango, a la que acompañaban Paloma y Martín Díaz Martínez, de cinco y tres años y nietos del concejal y ex alcalde de Siero, Eduardo Martínez Llosa. "Nos encanta", comentó con garbo la pizpireta niña. La bendición fue en la plaza del Ayuntamiento y fue seguida por un multitudinario público.