El concurso de canción asturiana de San Martín del Rey Aurelio sigue su curso con paso firme. El teatro municipal acogió el viernes a más de un centenar de espectadores que presenciaron las actuaciones de los catorce intérpretes que participaron en la segunda eliminatoria de este certamen.

En la categoría absoluta participaron, Gabriel González Tuya que interpretó "Ayer me dixo tu madre" y "Pintor que pintó a Xuana"; Juan Luis Braga, con "Chavalina, chavalina" y "Facer un horru"; María Luisa Álvarez Vega, que cantó "Aquellos bueyes" y "Laves la cara chalaneru"; Adolfo Uría, con "Toca la gaita" y "Soy de Langreo"; Rubén Barrero, que interpretó "Hermosa Villa de Mieres" y "Facer un horru"; Antonio González, con "Cuatro chavales de Tanes" y "Subí hasta el Lago Enol"; y Omar Martínez que cantó "Tengo de ir al molín" y "Vite baxar pol monte".

En la categoría de aficionados se subieron a las tablas, Fernando Arduengo con "Llabrador que vas llabrando" y "Asturies Verde Esmeralda"; Álvaro Fidalgo, con "Amagostasti castañes" y "Los gües de Xuana"; Pedro Soverado, con "La mío neña" y "Voi vender toles vaques" y María Luisa Martínez, con "Tu nun vuelvas más a mío casa" y "Anda y señálame un sitiu". En menores de 18 años intervinieron Laura Uría, que cantó "Siempre que te vas me dices" y "Yendo camín de la Pola", y Andrea Méndez, con "A la mar se van los ríos" y "El pintor que pintó a Xuana".

Por último en la Muestra de Gaita participó Fernando Vázquez Cárcaba. El gaitero oficial del concurso fue Alfonso de Les Regueres.