Por si no fuera ya una barbaridad deshuesar las aceitunas (¡con lo que presta escupir las pepitas al cogote del prójimo y, luego, negarlo!), lo de rellenarlas es que resulta casi blasfemo. Hombre, si las pobrecitas nacieran huecas, se explicaría la afición de algunos a meter algo en su interior; pero resulta que no es así, y que vienen equipadas de casa. Del mismo modo, si el mar comienza a llevarse de la orilla la arena que, en un momento tonto, decidió depositar, ¿a que viene esa obsesión por rellenar San Lorenzo con arenas foriatas?...

-¡Ah, pues a mí parézme muy bien, ye una idea de lo meyor!... encima, dende que escomencipiaron a facer el rellenu, encontré trabayu….

-¡Nun me digas que tas empleáu en un barcu d´esos que draguen el fondu marinu pa pescar arenes!...

-…Pues non…el mi trabayu ye en plan espeleólogu…dedícome a facer de guía subterráneu….sí, home, sí…ye que, la verdá: se y-os fue un pelín la mano con el vertidu, y la Escalerona quedo-yos cincuenta metros baxo´l nivel playeru. Pero pa tóo hay arreglu, fíu: como nun salió lo de reconvertir a los mineros, poniéndolos a facer ganchillu pa decorar la catenaria de la variante de Payares, metiéronlos a afuracar la playa y, oye: ¡menudu túnel curiosu que ficieron desde la superficie hasta la Escalerona!

-¡¡Home, por favorrrr!!...nun me vas decir que, gracies a esi túnel, recolocaron a tóos los mineros…

-¡Ay, claro que non!...la mayoría tan dedicáos a localizar a los bañistas que quedaron sepultáos…ye que, como el vertidu lu comenzaron de sopetón y en día de niebla, quedo-yos debaxo una porretá xente…

Ciertamente, la fisonomía de la ciudad podría cambiar, ya que la playa principal de Gijón experimentaría alteraciones importantes con el aluvión de toneladas de arena que piensan echarle encima. Pero de ahí a decir que aquello va a ser el «Desierto de San Lorenzo», hay una distancia demasiado grande…

-¡Que sí, ho, que aquello ye un desiertu con toes les de la ley!...¿como que non?...¡pues, tovía nun fai cinco minutos, acabo de ver un camellu!...

-Pues non se ónde, fíu, porque yo nun veo mas que xente…

-¡Joé, pues aquel de verde taba vendiendo droga, que lu vi yo, o sea que que mas camellu quiés!...aunque, la verdá, igual ando un poco equivocáu…non, oye, realmente vas tener razón, que nun ye un camellu: como tien un poco chepa, parez un dromedariu…oye tú…¿cómo se llamarán los que anden traficando y, encima, son chepos?...si tuvieran dos jorobes, el tema taba claru, pero eso nun ye lo habitual…

Las mareas, en esta Villa, han sido siempre muy volubles, pues algunos veranos las olas se las veían y deseaban para zurrarle la badana al Muro; y, en cambio, otros, a los que tomaban el sol en las tres primeras zonas, solo se les podía fisgar desde la barandilla si se usaban prismáticos; y, si los prismáticos eran buenos, se aprovechaba para echar una ojeada a Nueva Zelanda, que andaba por ahí cerca. Por eso, no es de extrañar la preocupación ciudadana por lo que vaya a resultar del invento…

-¡Esto ye un desastre!....¡Si tamos ya como los judíos nel tiempu del Moisés ési!…pa mi idea que llevamos cuarenta años de aquí p´allá, y nun hay forma de llegar a les duches…

-Pues vamos tener que pregunta-i a algunu que sepa orientáse…¡¡¡ah paisanuuu!!!....¿cómo hay que facer pa dar con les duches, ho?...

-¡Joé, nun ye tan complicáo!: nun tien mas que seguir les huelles que dexen los caballos, que esos encuentren el agua dulce en sin problema…¿cómo que qué huelles, ho?...¡¡les de los cascos!!...

-¡Ay Silverio, nin se te ocurra!...que me tienen prometíu un puestu de suplente del últimu de la lista pa´l ayuntamientu de Villaburra d´enbaxo, y, si se enteren que ando siguiendo cascos, échenme a pique esti carrerón políticu que llevo…