L'asturianu muévese y corta Uría. Varios centenares de personas recorren la calle Uría de Oviedo, desde las siete y media de esta tarde, en una manifestación en la que reclaman la oficialidad del asturianu. Con motivo del XXXVIII Día de les Lletres Asturianes, los defensores de la Llingua se han unido a una protesta reivindicativa que desembocará en las proximidades del Teatro Campoamor, donde la Academia de la Llingua celebra un acto en el que se hará entrega del Primer Premio Nacional de Lliteraura Asturiana, que ha recaído en el poeta tinetense Xuan Bello.

La protesta que recorre la calle Uría ha sido convocada por la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XDLA) con el lema "L´asturianu llingua oficial. El futuru nes nueses manes". Según la XDLA "na manifestación va dase anuncia del "Proyectu 2018 pa la Oficialidá": un proyectu pa echar a andar una reforma estatutaria al traviés del Artículu 56.1". La Xunta Pola Defensa de la Llingua indica que para echar a andar este proyecto "contamos col compromisu d'un grupu, ampliu y plural, de más d´una cuarta parte de los diputaos y diputaes (cantidá mínima pa entamar un procedimientu de reforma estatutaria)". Este grupo en pro de la oficialidad de la Llingu asegura que "pela primer vez na historia contemporánea d´Asturies, tenemos ente nosotros una oportunidá real p´abrir una reforma del Estatutu d'Autonomía d´Asturies, a costafecha pa incluyir la oficialidá del asturianu. Ye la primer vez que la Xunta Xeneral tien na mano aniciar un procesu de reforma ensin nengún de los partíos hasta agora mayoritarios".

En la manifestación, los participantes entonaban lemas ya tradicionales como: "Ya,ya,ya, oficialidad" y "L´asturianu, llingua oficial. En la manifestación pudo versa a representantes de distintas entidades políticas y sindicales como IU, Podemos, UGT, CSI, Suatea y Andecha.