La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Elecciones navideñas

Rajoy juega a "La Parrala" y al que sí y que no con la fecha de los comicios generales del mes de diciembre

La actualidad nacional se está poniendo a nivel de la famosa copla "La Parrala", que Concha Piquer bordó en los escenarios: que sí, que sí, que son el día 20 de diciembre?que no, que no, que serán el día 13. Los mas jóvenes pueden buscarla en "youtube musica" y comprenderán, entonces, por que escribo esto. Y los más viejos?pues mire, que ni se molesten, porque seguro que ya estarán alzehimerosos perdidos y les dará igual que les hable de "La Parrala" que del principio de Arquímedes. Parece que, incluso, se pensó en ponerlas el veintiocho de diciembre, pero temieron que los antisistema empezaran a gastar inocentadas (ya saben: la papeleta conectada a un cable de alta tensión que fríe al ciudadano, la urna que muerde?lo normal, vamos) y que el votante decidiera vengarse de todo lo que se mueve. En fin, ello sabrán lo que hacen, pero la cosa no pinta bien, se ven venir los líos?

-?"Hacia Belén va una burra, rin, rin?"

-?que nun va a llegar porque acaben de pegá-i un buen fostiazu en les elecciones y quedó nel paru, rin, rin?

-?¿a que les lleves, rin, rin?...

-?¿a que te arranco a bocáos esi traje hortera que traes puestu, so mazcayu, rin, rin?...vamos, dicho y fecho: ¡¡ñac!!... ¡¡ris!!... ¡¡ras!!...

-¡Coñi!, agora entiendo yo lo a propósitu que vien el estribillu d´esti villancicu: "yo me remendaba, yo me remendé, yo puse un remiendu, yo me lu quité"?

Conviene alejar las pasiones políticas tanto como se pueda de la vida familiar, si se quiere evitar que los noticiarios de los días siguientes a la Nochebuena parezcan el inventario de daños y lesiones después de una junta de vecinos donde se debatió la aprobación del presupuesto para poner un ascensor, con la tradicional oposición de los del entresuelo. Y es que, cuando se reúnen tantos en torno a la mesa, lo normal es que los votos de la familia se hayan distribuido entre varias opciones, y como la publicación de los resultados estará todavía fresca, el resentimiento aflorará a la primera oportunidad?

-¡Ay, so desgraciá!...¡¡acabes de tiráme pola espalda toa la salsa d´esi jodíu pavu, y echásteme a pique el vestidu!!...

-¡Vaya, muyer, fue en sin querer!...

-¡Home, ya!...

-Que si, joé?yo lo que había tramao yera escoñáte la dentaúra con esti trozu de ladrillu refractariu que pinté como si fuera turrón d´Alicante, monina?lo de la salsa ye que se me desequilibró un poquiñín la fuente y namás?pero nun hubo intención ni na d´eso?

-?Pues lo del refractariu nun te diba facer falta, fía?porque fue morder esti cachu pavu, y parezme que me acaben de saltar tóos los empastes?

-Ah, méca?eso ye cosa del cementu con el que rebocé el pavu antes de metélu al fornu?claro, fía: ye que, si nun te apetecía tomar ná de postre, díbase al traste tóo´l plan del turrón de refractariu, y col pavu cementáu asegurábame el resultáu?ye tóo porque, si nun me vengo de ti por habéte presentáo de candidata por esi partidu tan asquerosu que nun lu puedo ni ver, súbeme el collesterol malu y nun ye plan?¿non te parez, ho?...

Si hicieran las elecciones en el día que les dé la gana, pero los resultados no se publicasen hasta después de Reyes, la cosa quedaría mas o menos paliada, pues como empiezan las rebajas, entre pelearse con algún ciudadano tirando cada uno de la manga de un jersey al grito de "¡yo lo vi primero!", e ingeniárselas para llegar a fin de mes con lo que les queda tras los fastos navideños, las tensiones quedan diluidas? pero, tal y como se están planteando, veremos cosas sorprendentes?

-?Pues vosotros veréislo tóo igual, pero a mí nun me lo parez?

-¡Jolín, Gaspar!: lo que te pasa ye que vienes cansáu del viaje y eso cámbiate la perspectiva de les coses?

-Ye que lo de cobrános una tasa al entrar en Belén, por el usu de la estrella que señala el camín, parezme un abusu y nunca se vio. Además, ¿qué falta nos facía la estrella si el mi camellu tien incorporáu un "GPS" con tóes les rutes d´Oriente p´acá, ho?...nun i falten mas que les calles de Belén, pero pa eso pregúntase a la xente y ya tá solucionáo?

-Seguro que el añu pasáu y-os pagamos pola estrella?lo que pasa ye que nun te acuerdes?

-Y esi corral?...¡fíos, que Nacimientu mas raru!...¡¡pero si los pastores tan metíos en la corripa, y les oveyes van por su cuenta camín del portal!!...bueno, menos mal que ahí toy viendo un anxel?voy preguntá-i?y, si él nun sabe, podrá dirigíse al su colega, el que ta encima´l portal col cartel esi de "gloria in excelsis Deo", pa preguntá-i la calle y el númeru?

-¡Ay, fíos, nun tengo ni idea de onde tá!...el mí cometidu ye ponéme encima d´esti árbol pa anuncia-yos a los pastores el nacimiento del Neñu, pero pa mi idea que deben tar tóos en güelga, porque nun fago mas que ver oveyes, pero pastor ningunu?¿el que diz, ho?...¿preguntá-i al mi colega del portal, ho?...d´eso na, nun me hablo con esi babayu?¿nun sabéis a quien votó, el muy mamón?...además, debe tar aventáu, porque cola tela del cartel esi de "gloria in excelsis Deo" fízose un tanga y largóse pa Benidorm?yo nun se que ta pasando, pero haylos que i tan echando la culpa a España?¿vosotros sabéis algo d´eso, ho?...

Compartir el artículo

stats