La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Declaraciones varias

La moda de este otoño se viste de independentismo

Esta temporada se lleva lo de declararse independiente, del mismo modo que hace años lo enrollado era ir por ahí de metrosexual y, mas recientemente, el disfrazarse de indignado y acampar en plaza pública bien pertrechado de frases hechas para cuando les entrevistara un periodista y, sobre todo, de botellas de cerveza de marca exótica (o sea: lo que técnicamente se denomina "cultura alternativa", pues la "cultura tradicional" se decanta más por Mahou y las de toda la vida), practicando un notorio intrusismo profesional al utilizar un título perteneciente a quienes sí tenían motivos para estar indignados, aunque no se fueran de camping reivindicativo.

En consecuencia, la moda del próximo otoño-invierno estará totalmente impregnada de independencia, del mismo modo que los trajes de novia abundan en gasas y tules?

-¿Un pantalón?... ay, non, fía, nun tenemos ná d´eso?si quiés, pueo vendéte dos perneres sueltes, que ye como tan viniendo agora? ¿cómo que por qué?... coñi, ta bien claro: solo si lleves les dos perneres sueltes les tus piernes puéen sentíse libres, independientes y facer cada una lo que i de pola gana?en cambio, el pantalón enteru ye un instrumentu imperialista y opresivu, porque nun dexa márgen pa la independencia de cada pata, lo que ye políticamente incorrectu?En algunes autonomies nun lleven otra cosa?

-¡Ah madre!... ¿y cómo les voy sujetar, ho?...

-Ah, si ye por eso nun hay problema, porque amárrense con unes ligues que se sujeten al sostén y a cada pernera, y santes pascues? ¿ves lo guapes que te queden les perneres, muyer?... el modelu llámase "perneres pola independencia"? eso sí: nun abras demasiao les piernes, porque sinón va a vésete la "pomme de terre" y, además, puées engarriar una cistitis de nun te menées? hala, adiós, neña?

-Méca, jefe? lo suyo ye pa premiu Nóbel? ¡mira lo que se i ocurrió pa colocar nel mercáu la porretá de pantalones que vino cortá a la mitá, porque en el taller clandestinu chinu onde taben faciéndolos y-os quitaron la lluz por falta de pagu, y nun sabíen onde metíen les tijeres!...

Cuando a la gente le da el arrebato nacionalista, no repara en los riesgos de toda índole que asume, ni en las consecuencias de su conducta: por ejemplo al decidir acudir a una de las múltiples manifestaciones espontáneas en las que cada asistente tiene asignado un tramo de calle y se inscribe para estar en él como si estuviera asistiendo a un curso de bailes de salón?

-¡A ver!... ¿ye la banda de atracaores albano-kosovares de guardia, ho?... llámovos pa davos la relación de manifestantes que nun van tar en casa durante al menos dos hores? sí, eso? a los "Butifarret" toca-yos desfilar a mas de un kilómetru del su domiciliu, o sea que vos da tiempu suficiente pa desvalija-yos el apartamentu?y los "Caganer del Nacimientu" van tar tovía mas lejos, y seguro que estos tienen perres y coses guapes en casa? claro: como tienen un apellidu compuestu, pa mi idea que tan forraos?

El independentismo es una patología que, cíclicamente, ataca a la ciudadanía y contagia muchísimo, sobre todo porque los responsables sanitarios sostienen que no hacen falta antibióticos ni cosas de esas para combatirlo, pues dicen que pasa sola? bueno, en realidad sí pasa sola, pero lo hace de un lado a otro, con lo que el contagio se extiende de forma alarmante y se organizan unos tiberios de órdago en las ciudades donde el microbio es mas activo?

-¡Venga, dejáime pasar con esti paciente que vien con la cara arreventá y una patá en les partes pudendes!... y les oreyes? bueno, les oreyes llévoles yo en bolsu, por si tovía se i pueen pegar?

-¡Mi madre, como i dexaron el focicu!... home, tal y como tá, la ventaja ye que nun i va a facer falta nel futuru metése un rellenu pa les arrugues, porque ye como si lu hubieran vacunáo escontra la vieyera? ¿y como diz que fue, ho?...

-¡Fue esa muyer malencará la que me atizó!... ¡¡ye una facista y una imperialista, que ta escontra la disidencia!!...

-¡Y mas que te voy solmenar, so cabritu, en cuanto te den de alta, que toy esperándote a la puerta de urxencies!.... ¿cómo que por qué?... coñi, porque el muy desgraciáu, cuando pasaba al su llau, va y me diz "¡Gorda de Pumarín? hijaputá!"?y, claro, tuve que pegá-i una camá?

-¡Pero si lo que yo dixe fue "gora Pumarín askatutá"!...

-¡Ah, bandidu!... ¿o sea que vuelves otra vez a les andades y a insultáme, ho?... ¡ven p´acá, que te voy meter pol furacu baxeru esti centollu que compré nel hiper!... vas a enteráte, d´una vez por todes, lo que pasa por metése con una de Pumarín un poco entrá en carnes?

Compartir el artículo

stats