La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

La española besa... por la paz

La solución a los conflictos bélicos la tienen en el Ayuntamiento madrileño

¡Mira que no darnos cuenta hasta ahora, con lo fácil que era la solución! Pero, afortunadamente, todavía hay luminarias en el ayuntamiento madrileño que suplen nuestras carencias intelectuales y nos permiten comprender que la paz universal la tenemos al alcance de la mano: basta con que los gobiernos queden exclusivamente en manos de las mujeres y que se sustituyan las armas, los ejércitos y los servicios de inteligencia por comandos especializados en dialogar y repartir masivamente besos, abrazos y achuchones varios?

-?.Home, pues yo nun veo la cosa tan clara?

-Será poles catarates, né?

-Non, dígolo en serio: porque a mi parezme que, por ejemplu, la reina Isabel I de Inglaterra armóles fines? pa empezar, cortó-i el pescuezu a María Estuardo d'Escocia?

-¡Ay sí, claro, ye verdá!... Pero, pa mi idea, entendístelo tóo del revés, fíu: la probitina taba fartuca de aguantar unes migrañes malísimes que i daben la lata a diariu y pidió-i conseyu a la su prima Maribel (¡méca, llamábase como la Pantoja!). Entós ésta, que yera una muyer compasiva como hay poques, decidió cortá-i el problema de raíz? oye, ye que en aquella época nun había aspirines ni coses d'eses, ya sabes?

-Home, de raíz si que i lu cortó? pero a mí parezme que?

-¡¡Vamos a ver, Silverio!!: ¿quitáronse-i les migrañes o non a la Estuardo?... ¿a que sí?... ¡pues nun revuelvas mas, joé, que ta visto que a ti lo que te gusta ye tergiversar la historia!?

En consecuencia, es lamentable que hayamos tenido en Europa tantas guerras a lo largo de la historia y, como remate, dos muy gordas en el siglo XX -que, encima, se extendieron a otros continentes- que se podrían haber evitado de haber utilizado adecuadamente los gobiernos de entonces el besuqueo y demás armas afectivas, que eran las únicas adecuadas?

-¡Oiga!... ¡¡faiga el favor de soltáme, que soy un ministru plenipontenciariu del enemigu!!...

-¿Después de lo que ficiste, ho?... ¡ay non, fíu!.... y líbreste pol estatus diplomáticu de algo peor, porque les instrucciones que nos dieron decíen que había que dexáte en la frontera y puntu, que si nun fueras diplomáticu? ¿a quien se i ocurre estampá-i un besu en la boca a Hitler delantre´l gobiernu en plenu?... ¡¡alabado, alabado!!...

-¡Pues yo toy seguru de que ési besu puée evitar un conflictu bélicu, porque yera con llengua y tóo!... y pa mi idea que el Führer, que al principiu taba como desconcertáu, empezaba a animáse?

-Non, si nun andes descamináu, morenu? ¡como que la orden de expulsión ye cosa de la Eva Braun, que ta hasta el moñu de que i quieran levantar el noviu!... si por él fuera, seguro que te diba a poner una mercería y tóo?

Y guerras tan prolongadas como la Reconquista se habrían convertido en una fruslería si los cabecillas de cada grupo combatiente se hubieran dedicado a achucharse en lugar de lanzarse flechas, pedruscos e improperios varios?

-¡Home, por favor!... que una nun ta por la llabor de pasar por ciertes coses?

-¡Pero si ye la Virxen de Covadonga!... ¿qué i pasa, Señora, que vien tan atufá?...

-¿Que qué me pasa?... ¿a usté i parez normal que una se moleste en baxar desde'l cielu dispuesta a facer un milagru en la Cueva pa contribuir a la Reconquista, y que al llegar alcuentre a D. Pelayo embracetáu al jefe moru, moviendo los dos les caeres al ritmu de "Bailar pegados", que taben cantando "a capella" los exércitos cristianu y moru, porque tovía nun se había inventáo el radiocassette, ho?...

-Bueno, ye que les canciones del Sergiu Dalma gusten muncho a la xente? en cambiu, si hubieran cantao una de Paquita la del Barriu, como esa de "Rata de dos pates", seguro que andaben tovía dándose de lleches y que la intervención de usté nel conflictu hubiera sido imprescindible? ¿quier que y-os cantemos ésa, pa escoñar esi idiliu tan peligrosu, ho?...

-¡Ay non, fíu!: yo emigro pa Sevilla, que allí la xente tien otru rollu mas saláu... a ver si tengo suerte y, namás llegar, me canten una "Salve Rociera" pa subir el ánimu? ¡porque la verdá ye que estes coses déxenme desfondá!?

Compartir el artículo

stats