La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Les enfants terribles

El nuevo recurso televisivo de someter a los candidatos políticos al escrutinio de los niños

Uno de los asuntos menos edificantes de los últimos días han sido los programas de TV en que unos niños, presuntamente espontáneos, formulaban preguntas a presuntos políticos; y, como los inventores del espectáculo pretenden hacer gala de imparcialidad, parece que desfilarán ante las cámaras (si no lo han hecho ya) el resto de los que aspiran a manejar nuestro destino a partir del 26 de junio. Dado que lo que es inadecuado tiende a repetirse y copiarse, no es descartable que antes de las elecciones este tipo de programas vuelva a las pantallas. Pero que anden con cuidado que, si los niños se resisten a ser manipulados, se puede armar la de God is Christ?

-¡Hala venga, neños!: facé-i usu de les vuestres llibertaes democrátiques y preguntá-i-me lo que vos peta?

-?Esto?¿cuándo va a salir la Peppa Pig, ho?...

-¿El qué, ho?...

-¡¡Que ónde ta Peppa Pig, joé!!... ¿Qué ye, que el su partíu nun tenía otru candidatu que nun tuviera mediu sordu, ho?...

-Pero, rapacín, esti nun ye un programa de dibuxos?aquí trátase de que vos acostumbréis, desde neños, a manejávos nel ejerciciu democráticu?

-Vamos a ver, morenu: a mí dexáronme hoy en sin recreu con la excusa de que diben a presentáme a la Peppa Pig nesta cadena de televisión, y aunque usté tien cara gochu tará de acuerdu conmigo que nun ye lo mismo ¿non?. O sea que: o sal la Peppa Pig a firmáme un autógrafu, o acúsolu de habéme vendío esti porru que llevo en bolsu y, entós, mientres fagan el recuentu de votos, usté va a tar hospedáu en Villabona?en pensión completa, oiga?

Los niños, cuando se les permite ser verdaderamente espontáneos, son impredecibles y de ahí deriva su encanto y su peligro. Incluso cuando los aleccionan para que no hagan o digan algo, el riesgo de que organicen una buena está siempre latente sobre nuestra cabeza, como una espada de Empédocles? (¿cómo diz, ho?...¿que toy equivocáu? Vamos a ver, espabiláu: ¿quién i dixo a usté que solo tenía espada Damocles? ¿Qué ye, que Empédocles nun podía haber comprao una nel mercadillu, ho? ¿entós?)?

-¡Ay, máaama, vaya risa hoy!...mientres tábamos xugando al fútbol, papá y la mamá de Silveríin taben, como dos neños, xugando a empujáse unu a otru nel vestuariu infantil?¡la verdá ye que nun sabía yo que yera fíu de un paisanu tan inmaduru!?home, también ye ciertu que tovía i debe quedar un gramu de sentíu de la responsabilidad porque, mientres xugaben, pa nun arrugar la ropa quitáronsela toa?bueno, máaama?voy dir facer los deberes?esto?non, máaama, que nun ye ahí?el rollu de amasar de bronce macizu tiéneslu nel últimu departamentu...hala, ta llueu (¡y se yo de unu que va a arrepentíse pa siempre enxamás de no habéme comprao el cuartu kilu de gominoles que i pedí, jodíu tacañu!)?

Por esos motivos -aparte de los éticos-, los políticos deberían retornar a su relación habitual con los niños durante este período, o sea: a besuquearlos, tomarlos en brazos y demás comportamientos de las campañas en la calle?

-¡Ten cuidáu con esi neñu roxu, que lu tenemos controláu desde antiayer!...el muy guarru suelta unos peos que i arrevienten el dodotis -pa mi idea que i meten fabes nel biberón, porque nun se puée creer-?y, claro: en cuanto el guaje te atufe, sáquente la foto con cara de ascu y pierdes votos?

-Tranquilu que ya taba yo sobre avisu?además, vien conmgo la mi muyer, que tien muncha mano con los críos?¿eh Veneranda?...

-¡Ay, sí!...lo mío ye el mundu de los rorros?¡lo que nun aguante yo non lo aguanta nadie!...

-¡¡¡Bruagggg!!!...

-¡La madre que parió a esta guajona!...¿si nun me vomitó, la muy guarra, dientro d´esti bolsu carísimu de "Louis Putón"?... ¡ven p´acá, desgraciá, que te voy poner el culu como un tomate!...

-¡¡Por Dios, Veneranda, cálmate, que ye una neña de cuatro años!...¡¡vas a fundíme la campaña!!...

-¡Y a mi que me importa la tu campaña!....¡¡a mi impórtame el bolsu del "Louis Putón" ési!!....espera i verás?quíto-i el pañal a esti neñu, que lu tién bien rellenu ya, y páso-i-lo polos morros a esa terrorista de cría?¡y que nos saquen una porretá de fotos pa la prensa, que me parez muy bien!...venga, rapazos?¿qué si pueo volver a refrega-i el pañal pola cara, que nun vos quedó bien la foto?...¡¡faltaría mas!!...

-¡¡Veneranda, que me da el infartu!!...¡¡¡tú quiés arruináme la carrera!!!...

-?Yo lo que quiero ye que respeten al mi "Louis Putón"?y marcho, voy dir al chigre mas próximu a tomar una tila, que toy atacá?(¿Belorcio?...¿yes tú, vida?...oye: que parezme que ya i conseguí arruinar la campaña a esti pazguatu de maridu?¿cómo vais vosotros en les encuestes, ho?...¿subiendo?...pues con la que monté en públicu con la colaboración d´ésa enana que tenéis contratá nel partíu y que parez una neña, la candidatura de Silverio va a quedar pa prau?tenemos que celebrálo, prenda?¡ya toy yo viéndome como la Evita Perón de un partíu emergente!)?

Compartir el artículo

stats