La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Asesinadores de imagen

Los añadidos llegan cuando faltan ideas

Cuando hay escasez de ideas; los principios no tienen mayor consistencia que el chicle y los dirigentes se pelean entre sí para ver quien logra el "Oscar" a la vulgaridad, es cuando se afianza la dictadura de los asesores de imagen, que presumen de ser capaces de proporcionar a sus clientes -mediante los trucos que manejan con maestría-, el brillante halo del que carecen, si bien algunas consecuencias prácticas de su intervención profesional suelen ocultarlas cuidadosamente. Los lectores mayores recordarán el cambio de "look" de Agustín Rodríguez Sahagún, aquel fiel escudero de Adolfo Suárez que fue ministro y alcalde de Madrid. Tenía un gracioso "pelopincho", pero cayó en manos de un asesor de imagen, le moldeó la cabellera en un tupé a medias entre Elvis Presley y Manolo Escobar, y ¡adiós!: se escoñó el partido CDS?

-¿Ónde vas con eses pintes, ho?... ¡mirái qué desastre!... ¿cómo te van votar así, desgraciáu?...

-?Oye, pues pa mi idea que nun fai falta más: camisa de trabayaor, vaqueru un poco gastáu, y?

-¡Anda, ven p'acá, que si nun fuera po'l to pá dibes facer el ridículu como candidatu!... en primer llugar, tienes que dir mancháu de grasa sucia? ¡ahí te van un par de llamparones d'esti aceite que teníamos pa reciclar!?

-¡Pero páaapaaa!...

-¡Ni pápa ni ná!... y, además, tién que notáse que a ti les ruedes del camión nun te dan mieu?¡hala, voy pasáte por tóo'l cuerpu esti par pa que queden marcáes les güelles!... aguanta el flatu y nun respires, nun sea que te escoñe les costielles? ¡¡ y calla y nun chilles, so blandu, que nun ye pa tanto!!...

-¡Pero páaapaaa!!...

-¿Quiés dexáme trabayar, condenáu?... ¡ay!: si nun fuera por mí, nun salíes de delegáu sindical po'l ramu del transporte...

-¡¡¡Pero páaapaaa!!!... ¡si a lo que voy presentáme ye a representante sindical pa "peluquería y estética"!?

-?(¡Ay la lleche!)? Puesss? ¡¡la culpa ye tuya, por nun habéme avisáo de que habíes cambiao de trabayu!!... venga, cámbiate que te voy dar unos cuantos consejinos pa lo de la estética? ¡nun corras, cobarde!... ¡¡hay que ver qué poco valora la xente joven el posu de conocimientos que nos da la madurez, joé!!...

Pese a la importancia de los asesores de imagen en una sociedad dominada por lo audiovisual, es preciso reconocer que también hay empecinados detractores de su labor, dispuestos a lo que sea para tirar abajo cualquier intento de mejorar la apariencia de los que pretenden liderar la sociedad?

-?Y, como puée ver, pusímos-i un rellenu nel culo, pa que nun i quede tan planu como lu tién? home, nun llega a lo de Rihanna, pero, en fín?

-¡Ay, sí, que bien!? como da la impresión de que lleva puestu un pañal pol asuntu la incontinencia ¡¡tenemos aseguráu el votu de los que tan metíos en residencies de tercera edad y se van poles pates abaxo!!?

-(¡Joé!)..

-?Y, a propósitu: ¿nun ye usté el asesor del Pablu Iglesies, ho?... pues, por si convoquen terceres elecciones, tengo diseñáu yo un proyectu que, si quier, dóilu gratis: se trata de tirabuzones combináos con rastes que toy segurísimu que va a dar un resultáu fabulosu en les urnes?

-?pal PSOE, ¿non?

-(¡ji, ji!)? Bueno, yo nun dixe pa quien?

De todas formas, quienes pretenden modernizar la imagen de los candidatos (y haber conseguido que no se exhiban en bañador ya es una pica en Flandes), han de enfrentarse al apego que tienen los políticos a costumbres caducas, por lo que solo tras grandes esfuerzos acuden a los asesores de imagen?

-Non se, non se? ye la primera vez que me dexo convencer pa un rollu d'estos, pero, claro: ¡menudes tan les encuestes col nuestru partíu, como pa dexar cabos sueltos!... ¿y a ti parézte que puée influir en el resultáu, ho?...

-Toy convencíu, Silverio? ficimos un estudiu de mercáu, y ye la tu imaxen lo que mas rechazu provoca nel ellectoráu? ¿fáltate muncho, ho?... porque desde que te dexé ahí metíu hasta que me llamaste po'l móvil pasaron dos hores?

-?Non, parez que non? acaben de decíme que puées venir a buscáme? ¿cómo?... ¡ah, que ya tas nel portal!... pues ná, sube?

-¡Ay, Silverio del alma!... ¿que te ficieron, ho?...

-¡Nun me asustes, Belorcio!... ¿que ye, que se pasaron en el tinte, ho?... ¡traéime un espejo!... ¡¡ahhh!!... ¿pero usté que me fizo, ho?...

-¿Qué cóño diba a facé-i, ho?... ¡¡maquillálu y poné-i el pelucón col que tien que salir al escenáriu!!... y, hala, venga: ahuecando, que la función de "Priscilla" comienza nel Xovellanos en un minutu? ¿cómo diz, ho?... ¿asesor de imagen yo?... non, fíu, eso non ye lo mío, yo toy especializáu en "drag-queens"? de la asesoría de imáxen ocúpase Fulgencio, el que tien el su gabinete xusto en la puerta d'enfrente a la mía?

Compartir el artículo

stats