La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Traperío de verano

Un repaso a la moda que dicta el calor, con especial atención a la piedra angular de este año, el "burkini"

Cada estación del año tiene su cruz, pero en verano la cosa resulta más grave, porque la moda estival y el calor -donde lo hace, claro- imponen llevar menos tela encima: entonces se produce la indeseada y periódica "resurrección de la carne" en forma de michelines, barrigón sidreru y flaccideces varias, que afloran descontroladamente a la superficie para sonrojo de su propietario, o sea, del común de los mortales porque, salvo los que se matan en el gimnasio, nadie puede atreverse a llevar esas camisetas de tirantes para lucir las trabajadas masas carnales que recubren la osamenta?

-¡Coñi, Silverio, esto ye pa non creélo!... ¡Sabe Dios ónde dexaste ya los setenta y tovía tas fechu un Tarzán!? Mira que fai años que non nos veíamos ¿eh?...¿Qué te pasa, rapaz?...¿Qué ye, que nun quiés dame la mano, ho?...

-?Estooo? Perdona, ho? Ye que ando col brazu bien tensáu pa llucir esti dragón que llevo tatuáu nel bíceps, y si te doy la mano aflójaseme y queda fatal? ¿Véslo?...

-¡Meca, ye verdá!... Al aflojálu, mas que un dragón parez un llagartu pisoteáu en la cola´l bocadillu de la Feria Muestres? Y eso tan esóticu que lleves en la pierna ¿qué ye, ho?... ¿Un diseñu modernu pa resaltar los xemelos, ho?...

-?Pues eso fíu? Eso ye una variz de les de toa la vida? ¡Sí, nun me mires con esa cara. joé!... Ye que, entre el gimnasiu, el tatuaje, la camiseta y el pantalón cortu quedéme en sin perres, y el cabritu del cirujanu diz que él nun trabaya de balde y que quier cobrar como los otros? ¿Puées creélo, ho?... Y con estos jodíos recortes, en la sanidá pública diéronme fecha pa dientro diez años? ¡Pues como nun vayan a quitámeles al tanatoriu, nun se yo?!

Además de la ropa, otro complemento esencial de la época es el bronceado. En verano, fábricas de cosméticos y cremas varias compensan las pérdidas de todo el año y consiguen no irse al garete: cremas para antes, durante y después de la exposición al sol; para broncear, para clarear; para que no se reseque el pelo y para que se reseque y parezca frito? En fin, una locura.

-?¡Y la xente, que parez boba, nun fai mas que gastar perres en potingues que nun sirven pa ná!... En cambio, yo faigo lo de tóos los años: uso una crema de la mi güelina que ye echála y parecer la Beyoncé ésa?

-Sí, la verdá ye que tienes un collor desageráu? ¿Y como dices que se llama esi cosméticu de la tu güelina, ho?...

-?Pues parezme que ye algo así como "Búfalo"... Ye un productu de fai un montón de años ¿eh?. Dígotelo porque igual nun ye fácil encontrálu en les tiendes? Bueno, en les tiendes y en casa la mi güelina? ¿Puées creer que ta empeñá en guardálo xunto a los zapatos, ho?... Ná, ya ta muy vieyina? Pa mí que va a ser cosa del riegu o así, y que empiecen a olvidáse-i les coses?

De todas formas, el premio a la invención mas novedosa del verano se lo lleva el "burkini", del que se habla en todos los medios de comunicación. Pese a que Balenciaga y Cocó Chanel -cabreadísimos-, deben estar pensando en salir de sus respectivas tumbas a cortar cabezas en plan "Sleepy Hollow", este traje integrista se ha convertido en la piedra angular de la moda estival? Y, seguramente, aún no lo hemos visto todo?

-?Pues, como i dixe por teléfonu, aquí tien, perfectamente empaquetaínos, los trescientos "burkinis" que me encargó... ¡Cuidáo, que pesen muncho, nun sea que caigan y i aplasten un pié!... Toy convencíu de que les devotes que i lu compren, van causar sensación en la playa nudista?

-(¡Ah Belorcio!...¿cómo van dir con "burkini" a una playa nudista, ho?)

-(¿Quiés callar, ho?... ¡En buena hora se me ocurrió dejáte acompañame a entregar esti encargu, Manolo, sabiendo que tas especializáu en meter la pata!)?

-?Espero que ten tóos en sin fallos ¿eh?... Porque ya sabe usté que la clientela de "Sáhara Montiel, vestimenta integrista", ye de lo mas selecto, y el mi negociu ye el mas acreditáu de Xixón? Y, bueno: aquí tien les perres, en metálicu como me pidió, ¿nun prefier un cheque, ho?... ¡Mire que si i les roben pola calle!...

-¡Nomenó, esta ye una ciudá muy tranquila!... Hale, ta luego? (¡Venga, Manolo, acelera antes de que al paisanu i de por abrir los paquetes!)

-Nun acabo de entendéte, Belorcio: ¿a qué vien eso de dir corriendo como llocos camín del Natahoyu?...¿tú llevaste-i lo que te encargó, non?...¿entós?...

-¿Qué ye, que nun te fixaste que había varies paisanes esperando y dispuestes a probálos ya, ho?... Pues en cuanto la primera se ponga el "burkini" y salga del probaor (que nun tien espejos) a enseñáse, tenémosla ya armá? Porque los trescientos "burkinis" cubren tóo´l cuerpu femeninu pero, pa nun desentonar con los nudistas, fícelos de plásticu transparente?

-¡Joé!...Y? ¿Son toes les partes del "burkini" transparentes, ho?...

-?¡Ah, pues no!: el velu ta diseñáu y fechu con tela oscura, pa da-i un toque historicista?Perooo?¿Ónde vas agora tan escentelláu, Manolo?

-¡¡Ye que, con el pitorréu añadíu del velu, tovía me parez que tábamos corriendo poco, Belorcio!!...

Compartir el artículo

stats