La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

El cabreamiento global

Una llamada de atención por las consecuencias de la epidemia de mala leche extendida por todo el planeta

Salvo que me falle la memoria, no recuerdo que se haya celebrado ninguna convención mundial para prevenir los daños que está generando la epidemia de mala leche extendida por todo el planeta. Es evidente que los científicos no aciertan en su diagnóstico, pues se conforman con atribuir el 14% del calentamiento global a los eructos y ventosidades del ganado y un porcentaje importante a la actividad económica, pero no prestan la debida atención a otros, y esa omisión tan poco científica no es la única?

-¡Ah Veneranda!...¿por fín traxéronte al tu home de la expedición solidaria al Polu Norte, ho?

-¡Ay sí, muyer!...el probitín llegó anoche, y los del 112 montáron-i nel cuartu d´estar la cama artículá y el juegu de polées pa sujetá-i les extremidáes escayoláes?porque ta fechu un retal, fía?

-Bueno, al menos quéda-i el consuelu de tar lesionáu por un motivu solidariu?

-¡Home, claro!...ye que los científicos munchu rollu con les emisiones gaseoses del ganáu, pero ¿y los osos polares? ¿y les foques?...¿que ye, que nun rutien ni tiren peos, ho?...pues gracies a Silverio la xente ta enterándose de que los cuescos de los osos del Árticu son malísimos pa´l hielu?

-Ye verdá, fía?además, la idea de obligar a los osos del Polu a tomar una infusión de anisinos pa controlar el excesu de gas y lleva-yos un termu de metro cúbicu con la infusión ye pa premiu Nobel?y, entós ¿agrediéronlu cuando y-os trataba de meter po´l focicu el embudu, ho?...

-¡Que vá!... pasaron del embudu?pero como Silverio diba preparáu pa toes les eventualidáes, la alternativa yera mete-yos un corchu por onde puées suponer pa que, al menos, nun soltaran más gases?y allí se armó el xaréu, y diéron-i mas que al Pedro Sánchez esi?¡toy casá con un martir, Servanda!...

Cada vez que alguien se enfada aumenta la temperatura de su epidermis y eleva la temperatura del lugar donde se encuentra; y si grita emite mas CO2 del que normalmente dejaría salir con una respiración pausada, por lo que la suma de cabreos diarios solo del treinta por ciento de la población mundial, o sea, de dos mil millones de personas, es malísima para el planeta?y encima nadie hace nada, con lo fácil que sería afrontar el problema?

-¡Ah Belorcio, so cabritu!...¿o sea que esta neña ye el "trabayu pendiente" que teníes en la oficina, ho?...

-(¡Méca!)?Non, muyer, tas equivocá?ye la mi prima de Valladolid, que vino a saludáme al trabayu y ocurrióseme invitála a tomar un cafetín?

-¿De Valladolid?...¡¡pero si ye mas negra que la Beyoncé!!...

-¡Ah!..¿que ye, que nun puée haber negres en Valladolid, ho?...además ¿tu sabes el sol que fai po´l veranu en Castilla, ho?...¡como que la mitá de les vallisoletanes son negres!...

-¡Mira que atrevése a ponéme los cuernos a mi, encima hoy que tuve en la peluquería, pa fastidiame el flequillu!...

-Nun te sulfures, prenda, que nun ye lo que tu pienses...y, encima, al enfadáte en sin motivu tas emitiendo gases con efectu invernaderu que nun i van ná bien al planeta?¡mira que si te meten una multa los del Principáu, ji, ji!...¿quiés que te lleve yo esi carru de la compra, que veo que vas arreventá, ho?...¡ay!...non, muyer, en la cabeza non?decíate que te lu llevaba, pero tirando d´el, porque tien ruedes?¡¡aayyy!!....¡¡¡que en la cabeza non, coñi, ye que nun me entiendes!!!?o igual ye que sí me entiendes?¡¡corre, Deyanira-Mariví, que cuando la mi muyer se asilvestra muerde y tóo!!...

En consecuencia, no cabe duda de que el cabreo global es un factor desestabilizador del clima mundial; otra cosa es que en los foros científicos se decidan de una vez a evaluar su incidencia. Y no se debe olvidar que el cabreo calentador está presente en las actividades más insospechadas?

-Total: que en la manifestación pacífica del xueves pasáu pa protestar po´l cambiu climáticu quemáronse diez conteneores de basura y quedaron escoñáos veintitrés escudos anti piedres de los utilizaos por la policía?eso supón que, pa producir otros pa sustituílos, va a gastáse una porretá de materies primes y a generáse gastu energéticu en les fábriques?

-¡Bah!...pa mi que esageres?

-¡Que vá!: encima, pa llevar a los policías apedreaos al hospital hay que facer el gastu del gasóleu de les ambulancies, y en Cabueñes hay más sábanes pa llavar, y esparadrapu y vendes a porrillu, tóo lo cual se traduz en mas emisiones de gas con efectu invernaderu...

-Bueno, si eso ye tóo?

-¡Ay, non, fíu, nun ye tóo!...olvidábaseme el gastu de combustible pa llevar al Hospital a los manifestantes pacíficos a los que y-os dió un esguince de muñeca al lanzar adoquines a la policía, y a aquellos que hubo que lleválos a Psiquiatría de Xove, afectáos por un ataque agudu de frustración al no haber acertáo a da-y a ningun policía con los adoquines lanzáos?

Compartir el artículo

stats