La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Obesidad y carga impositiva

Un original análisis de la nueva política de impuestos ya dada a conocer

Por mucho que se empeñen los malpensados, desde el poder no están subiendo los impuestos sino velando por nuestra salud, porque nosotros solos no sabemos hacerlo: lo que pasa es que no queremos reconocer cuánta ética hay en las decisiones políticas, y así nos luce el pelo?

-Pues sí señor: lo meyor ye que i suban el preciu a la gasiosa y a toes eses porqueríes que la xente toma, que nun sirven namás que pa ponése como un gochu?¡camareru!...oiga, ho: que ya fai media hora que me dixo que les albóndigues con patates y tocín sofritu taben a puntu de salir?

-¡Ay, paisanu!: ye que tuvimos una urxencia en la cocina...el probe cocineru, que taba asáu de calor, equivocóse y en llugar de echa-i mano a la botella d´agua, echói-la a una botella de gasiosa y púsose malísimu?

-¿Véslo?...¡si ya lo diz quien sabe d´esto, que la gasiosa ye un venenu que nun sirve namás que pa fabricar obesos!...¿y ya te meyor, ho?...

-¡Nomenó!...hubo que lleválu al hospital?el casu ye que nun se había dao cuenta de que la botella tenía puestu tovía el tapón y tragólu?y agora diz que siente como si tuviera un cascabel dientro´l estómagu?

-Bueno, de lo malo lo meyor?porque, al fin y al cabu, nun llegó a tragar esi líquidu tan peligrosu que ye la gasiosa?

-?Home, nun se que decí-i?porque desde que ta criminalizá, usamos les botelles de gasiosa pa meter el blanqueador pa la ropa?según diz el médicu, a Silverio el cocineru va a salí-i la caca esblanquiñá mediu mes?

En el mismo paquete de subida de impuestos van el de sociedades, el del alcohol de alta graduación y del tabaco. Curiosamente, lo que interesaría al Estado no es disuadir del consumo de estas cosas, porque se recaudaría menos, y si no se cumplen las previsiones de ingresos nos acabarán subiendo el impuesto de la renta, y entonces si que se va a liar parda?

-Ah, pues el mi fíu, que ye obxetor de conciencia fiscal, fizo un inventu pa seguir fumando en sin pagar un céntimu en impuestos?

-¡Home, ya!...¿fumar en sin pagar impuestos, ho?...¡¡pues como nun fume el boletín oficial del estáu!!...

-Bueno: pues eso mesmo ye lo que ta faciendo?

-¡Pero si esi boletín ya non lu saquen en papel, agora ye tóo dixital!...

-?Ya lo se, Veneranda?él descárgalu a diario en un DVD, que hoy día véndense baratos, pícalu bien y lu fuma envuelto en papel de aluminiu (¡a mi me vas pillar tú, cachu zorra!)?

De todas formas, al cabo de un plazo no muy largo convendría evaluar los resultados de la medida impositiva para acabar con la obesidad derivada del consumo desmedido de bebidas carbonatadas, no sea que esté generando algunos efectos colaterales no previstos y poco deseables?

-Pues parez que la campaña pa que la xente sea mas saludable ye un éxitu, señor subsecretariu ¿nun leyó la encuesta que publiquen hoy, ho?...

-Ah, pues non, tovía non?¡ye que la xente quéjase de viciu!...a ver, a ver?

-Fíjese: gracies a les medides adoptáes pol gobiernu, ta comprobao que el incrementu mediu de vida ye de cinco años, o sea que ta garantizáo que tóo´l mundu va a llegar a los 90?

-?Ahhh?

-?Esto?oiga, que nun i parezca mal ¿eh?, pero por la cara que pon non i gustó el resultáu?¿que ye, que esperaba un incrementu mayor, ho?...

-?Non, ye que, de repente, toy acordándome de que tenía que facer una llamá urxente?¿importa-i dexame solu, por favor?...gracies?¿Jefe?...iba a decíte que buenos días, pero tal y como tan les coses?¿cómo?...¡ah, que ya leíste la encuesta y tas acollonáu, como yo!...

-¡Sí, home, sí!...de momentu, voy anunciar una baxá inmediata de impuestos pa´l tabacu, el alcohol y les bebides carbonatáes?¡menuda puñalá que i van meter a la hucha les pensiones!...y habrá que inventar algo pa obligar a "desfilar" a los que se pasen de la edá normal de defunción?

-Home, podíamos facer un decretu pa obligar a encerar a lo bestia el suelu de los bancos a finales de més, que ye cuando los jubiláos van en maná a cobrar les pensiones?unos cuantos descalabrinos nun nos veníen mal?

-¡Na, con eso nun basta!...

-?Pues como nun pongamos a tóos los funcionarios del Ministeriu a facer la esquina con ligueros pa compensar el furacu, y yendo al cincuenta por cientu con ellos, pues?¿cómo?...¿que te parez bien la idea, y que pa dar exemplu vas compráme un tanga y un body transparente?...¡je, je, que graciosu yes cuando te pones!...¿el qué?...ah?que nun ye una gracieta?mécaaa?

Compartir el artículo

stats