La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Lo que Cataluña se llevó

El ascenso del partido que lidera Albert Rivera pone nerviosas a otras formaciones políticas

No, no me refiero a la cantidad de perras nuestras que se han embolsado los independentistas -que también-, sino a una versión española y cañí de la famosa novela de Margaret Mitchell "Lo que el viento se llevó", aunque en el presente caso en lugar del viento han sido unas elecciones autonómicas las que actuaron como un huracán caribeño sobre partidos y personajes de la farándula política, sembrando muy serias dudas acerca del futuro de los de siempre y también de buena parte de los nuevos?

-¡Mira que sois desageraos, joé!?Dígovos yo que esti resultáu nun se pué extrapolar ni a otres elecciones ni al restu´l país?

-?Ya, Silverio?pero ye que diéronnos tal varapalu que ye como pa preocupáse?

-¿Nun me veis a mí, que toy tan tranquilu, ho?? ¿pues, entós??

-Oiga, don Silverio?que ta a la puerta un rapaz que diz que i trae una cuenta po´l oro, el inciensu y la mirra que usté i mandó enviar al Rivera ési tras el recuentu los votos?

-(¡glub!)?estooo?

-¡Silverio!?¿nun tarás pensando en traicionános, eh??

-?¡Uy, que va, fíos!? ¡¡Si ye tóo un montaje que i toy faciendo a ese mozu pa desprestigiálu!!? la mi idea ye divulgar que el muy desalmáu i robó-i el oro, el inciensu y la mirra al Neñu Jesús!?¡¡a ver quien lu vuelve a votar después d´eso!!?

-¡Ay, que listu yes, fíu!?Mira, eso non se i ocurre a cualquiera?

-Don Silverio: que ahora ye el guaje de la floristería, que diz que quier cobrar los ramos de flores carísimes que i envió a la Arrimadas?

-¡Silverio!?pa mi idea que esto ye una traición de llibru!?.

-(otru glub!)?¡que va, ho, tais muy equivocáos!?¡¡Lo que i mandé fue un par de corones fúnebres, pa desanimála!?

-Don Silverio: llamen de "Ciudadanos" y dicen que nun y-os dio el númeru de la cuenta pa carga-i les cuotes?

-¡Esto ya ye el colmu!? ¡¡hay que tener cara, pedíme el númeru la mi cuenta pa sacáme perres!!? ¡Voy dir agora mesmo a la sede´l partíu a ponélos verdes! (y, de pasu, salgo de aquí antes de que me fostien, porque como llegue agora un avisu pa decíme la hora del "casting" pa presentáme al puestu de suplente de concejal que y-os tengo solicitáo, nun vuelvo a ser padre?que esta xente, cuando tira de navaya, nun repara en ná?)

En estos días se empieza a hablar de preparar estrategias para neutralizar el ascenso de los de Rivera, y tras escuchar el nivel que alcanzan las críticas divulgadas por los medios de comunicación, uno no puede menos que pensar en los trucos del Coyote para cazar al Correcaminos (¡¡bip-bip!!), y sospecha que las cosas van a acabar como en esos viejos dibujos animados?

-?Y, pa baja-yos la moral, vamos dir agora mesmo tóos en plan "rondalla" a la sede del partíu naranja a canta-yos. Aquí tenéis les partitures?¡venga, a cantar, camaradas!?

-"Devuélveme el rosariu de mi madreeee"?

-¿El qué, ho??¡¡lo que hay que canta-yos ye: "devuélvenos los votos que quitásteissss"?

-?Pues la partitura diz lo otro?

-¡Trae p´acá!? ¡¡el secretariu musical del partíu se va a enterar de lo que val un peine!!?¿El qué dices, ho?? ¿Qué tengo una llamá po'l móvil??Ah, que ye el secretariu musical? ¿Cómo que se va de compositor de cabecera con el Rodrigo Cuevas pa face-i una versión nueva de "Soy de Verdiciu", porque con nosotros nun hay futuru y que nos dexa, de despedía, una de Concha Piquer ?? A ver, ho?

-"A la lima y al limón, tu nun tienes quien te quiera/ a la lima y al limón, te vas a quedar solteraaa"? (pa mi idea que este cabritu ta soltándome una indirecta).

Hay dirigentes que, a pesar del evidente descalabro, no han hecho examen de conciencia; otros que pretenden que no fueron ellos los que se equivocaron, sino que fueron los electores quienes se confundieron al coger la papeleta, y los hay -incluso- que piensan que, efectuando ligeros cambios cosméticos en la planificación de su campaña para las próximas convocatorias electorales, la cosa la dejan solventada?

-¡Que non y que non!?y non lo digo solo porque me parez una estrategia muy equivocá, sino porque, pa mi idea, nun ye ná respetuosa colos mis derechos humanos?

-Vamos a ver, Belorcio?si te lo pide el partíu, non te pués negar?

-¡Si nun i funcionó ni al Iceta, ho!?

-¡Nun i funcionó porque quedó a mediu camín!?pero, con esti traje, vas arrasar?

-?Sí?¡van arrasáme a mí los morros los del club de "machos alfa" del mi pueblu en cuanto me vean salir al escenariu pa´l mitin d´esa guisa?

-¡Pero si ye una preciosidá, ho!? ¡¡una falda hawaiana auténtica!!?y, si les próximes elecciones caen en primavera o veranu, vas tar en la gloria con ella?

-¿Y si caen en inviernu qué, ho?...

-Pues, en esi casu, el trucu ye mover bien el culu y les caderes, como les polinesies, y entres en calor en un minutu?y, eso sí: ¡nin se te ocurra arrimáte a la estufa butano que ponen nel escenariu cuando la campaña ye en inviernu, porque como la falda ye de paja seca, puée incendiáse!?

-Bueno, polo menos preocupais-vos por la integridá de les mis "partes baxes"?

-Non, rapaz, tas muy equivocáu: preocupámosnos pola integridá de la falda hawaiana, que ye alquilá?

Compartir el artículo

stats