La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Hablando se lía la gente

Las "llamadas al diálogo" de los políticos no esconden habitualmente más que mentiras

Eso de que "hablando se entiende la gente" es solo aplicable a aquellos casos en que quienes hablan piensan lo mismo en todo, porque como exista la menor discrepancia la cosa puede acabar como en cualquier partido político, una vez que queda claro que las expectativas de "pillar" asiento en Las Cortes disminuyen en proporción inversa al crecimiento del cabreo ciudadano con todo, y por eso hay que cargarse a los conmilitantes que compiten por el mismo asiento, escoñándose por el escaño. Si a ello añadimos la natural tendencia a la mala leche que caracteriza nuestro temperamento, el follón promete, la verdad?

-?Y, digo yo? ¿qué fue del tu fíu, ho??

-Pues va-i bien, acaba de marcháse a Catar?

-¡Ah!?o sea que agora dedicase a cuidar el ganau? non, si ya se veía venir, porque el probe, con los libros yera como si i ortigasen les manes, y les vaques tienen su aquel?

-¿Cómo que con les vaques, ho??¡¡dígote que ta en Catar, colos árabes!!?

-¡Cóñi!?.o sea que trabaya en una ganadería musulmana?Y digo yo ¿nun tendrán que catar les vaques mirando pa la Meca, non??

-¡Mecagüenlamadr?!?¡¡dígote que fue a Catar!!?¡¡al país!!?

-¡Home, nun me jorobes, Silverio!? ¿cómo iba dir el tu guaje a ordeñar un periódicu, ho?? méeecaaa?Silverio? ¡¡Silverio, déjate de bromes y de fingir un "ictus" que a mí estes coses nun me faen gracia!!? Y esa llengua morá, y las güeyos a mediu metru de les órbites? non, si yes capaz de fingílo tóo con tal de alteráme, pa que me salgan granos?

En las relaciones familiares y de pareja las cosas no suelen ir mejor, y todavía consiguen empeorar más si a los que dialogan les coincide uno de esos nocivos ataques de sinceridad, por lo que sueltan todo lo que se les pasa por el cráneo en aquellos coloquiales encuentros?

-¡Tú dirás lo que te de pola gana, pero pa mi idea que ya nun me quieres, Epaminondas!?

-¿Cómo puées decime eso, Veneranda?? ¿Que nun te quiero ya??¡¡Tas totalmente equivocá, muyer!!?

-?¿O sea que tovía me quiés, ho??

-¡Ay non, fía, d´eso ná!?lo que pasa ye que nun pueo aceptar eso de que "ya nun te quiero", porque en realidad nun te quise nunca, por tanto ¿cómo diba dejar de queréte, neña??¡¡ye imposible!!?

-¡Ajá, lo sabía!? ¡¡al fin cantes, so cabritu!? ¡¡¡porque nun pensarás que soy fata y que nun me daba cuenta de que, en realidad, tabes tirando-i los tejos a la mío má!!!?por tanto, ta clarísimo: casástete conmigo pa tar cerca mi madre y enrolláte con ella, que yera la Mesalina del Natahoyu?

-¿Véslo??¡¡otru error, por precipitáte!!?yo, con quien taba liau realmente yera con el tu pá, y , entós, lo de casáme contigo veníamos al pelu a los dos?¿El qué dices ho?? ¿que nun me quiés ver mas delantre, y que marches pa Tombuctú a llorar les penes con un africanu caches, ho??bah muyer?nun se te puée gastar una broma, ¿eh??(¿Mariví?? oye, llámote solo pa confirmar que la tu hermana nun sospecha ná de lo nuestro?eso sí, pa desviar la atención tuve que contá-i una historia que, al su lláu, les películes de María La Piedra son pa neños de preescolar?¿quedámos onde siempre, prenda?)?.

Pero es en el ámbito de la política donde se despliegan con mas intensidad las reservas de hipocresía que el ser humano almacena en su trastienda. Las "llamadas al diálogo" y a hacer una "crítica constructiva" son, en realidad, mentiras gordísimas con las que se pretende encubrir (sin éxito, claro) debates que harían enrojecer de vergüenza a las auténticas verduleras?

-¡Nun se cómo vos atrevéis a decir que tamos vendíos a los nacionalistas!?

-¡Ah madre!?¿qué ye, que nun ye verdá, ho??

-¡Nonseñor!?nun tamos vendíos: tamos alquilaos, que non ye lo mismo?

-Además, nun me negarás que lleváis meses faciéndonos la cama, desde que empezamos a disparános en les encuestes?

-Tampoco ye verdá?

-¿Cómo que non, si vos vieron facéla?

-Pero nun yera la cama: yera un sofá-cama, que nun ye lo mismo?

-Bueno, y como remate nun me negarás que ayer el diputau Belorcio nun fizo mas que tocáme los?

-¡Ay, que despistáu tas, rapaz, non te enteres de ná!?Lo que fizo Belorcio nun fue otra cosa que ejercitar la su profesión, a la que se dedicaba antes de ser diputáu?¿nun sabíes que yera urólogu, ho??

-Méca, non?oye, en esi casu y pa compensálu por tolo que hablé mal d´él en los medios, vas llevá-i este jamonín ibéricu, que seguro que i presta?¡ah!, y otru pa tí, por les molesties?

-(¿Belorcio??oye: que te llevo un ibéricu regalau po´l mazcayu esti de diputáu nuevu col que tuviste ayer la engarradiella nel Parlamentu)?

-(¿Vanessa-Jessica??¡¡ya ta, fía!!?nun sabía como colocá-i los jamones inyectáos de estrógenos a esti par de gilipollas que creen que ellos inventaron la democracia, pero al final, un éxitu?¡¡ya verás cuando llegue Semana Santa!!? ¡¡van tener los dos unes tetes como pa salir de "manoles" con peineta en les procesiones!!?)

Compartir el artículo

stats