La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

La nevadona

Estrategias, en clave de humor, para aprovecharse de la adversa meteorología

La noticia de estos días es la nieve, que ha regresado a buena parte de España como en los viejos tiempos, pues la muy tonta no se ha enterado de que hay cambio climático. A causa del temporal, muchos niños no pueden ir al colegio, y hay trabajadores atrapados en las fábricas, lejos de sus hogares?

-¿Maripuri?? oye, prenda? ná, que pola culpa la nevaona nun pueo salir del trabayu, toy totalmente bloqueáu?¿Ah, que tú también?? ¡¡vaya por Dios, fía, menuda casualidá!!?o sea que nun me esperes hoy, que voy tratar de arregláme pa dormir nel despachu?Ah, que tú también vas facer lo mismo?

-(¿El qué diz, ho?)

-Que ella tampoco puée salir, que también ta bloqueá)

-(Ah, pues ye lo meyor que nos podía pasar, así podemos dedicános al adulteriu en sin riesgu)?

-¿Onde trabaya la tu muyer, Silverio??

-?Pues como ta a contratos temporales creo que?¡ay, Vanesa-Jessica del alma, ya puées dir vistiéndote!?¿Cómo que por qué, ho??¡¡porque acabo de acordáme de que i ficieron un contratu pa sustituir a una que trabayaba nel pisu de arriba de onde tamos tú y yo en plan refocile!!?

Como en casi todos los ámbitos de la vida, y al igual que había personas que negaban que el hombre hubiera llegado a la luna, algunos ciudadanos convertidos a la religión del cambio climático están convencidos de que el temporal de nieve es falso, y que en la tele nos están lavando el cerebro a base de documentales grabados no en Pajares sino en Siberia, porque ellos saben que lo que toca ahora es tener un invierno suave, con lluvias de agua templada?

-?O sea que dieron con Belorcio en sin dificultá, ¿eh??

-Home, nun yera difícil, fíu? porque en pleno mes de febreru, un paisanu con pantalón cortu, camiseta de Benidorm, gafes de sol y mediu litru de crema bronceadora en bolsu nun había otru en mil kilómetros a la reonda?

-¿Y sigue en la UCI, ho??

-¡Qué va!? tuvieron que sacálu porque i enfriaba el ánimu al personal? acaben de habilitá-i una cama improvisá nel microondes de la cocina del HUCA? Y eso nun ye tóo: pasa el día blasfemando, con la esperanza de que, si d´esta casca, lu envíen al infiernu, porque diz que ési fríu nun lo vuelve a pasar nunca más?

Lo que no se debe descartar es que, amparados en la gran nevada, algunos hayan diseñado astutas estrategias para conseguir lo que, hasta el momento, no pudieron lograr: llevar al candidato avecindado en Bélgica desde la frontera hasta las mismas puertas del Parlament, sin que la Guardia Civil o la Policía se enteren.

-¡Calla, por Dios!? ¡¡nun me digas que lu ficísteis pasar desde Francia sin que lu detuvieran!

-¡Ye tóo cuestión de ponése a pensar y la cosa sal, Veneranda!? porque ¿cómo díben a sospechar los guardias de unos neños que xugaben a emburriar cuesta abaxo una bola nieve, por grande que fuera?? ¡¡pues así lu colamos, metíu entre unes bates de guatiné y después de habé-i fecho tragar con un embudu mediu kilu de biodramines pa´l maréu!!?

-¿Y ahora como lu vais traer al "Parlament"?? porque una bola nieve gorda rodando por Barcelona va a despertar sospeches?

-¡Eso ye lo meyor de tóo, neña!? los fíos de los independentistas ficieron muñecos de nieve cada cien metros, y lu van pasando de un a otru como si tuvieran jugando a "les cuatro esquines", hasta llegar al que ta frente a la entrá principal. Bueno, pa contrátelo tóo: ¡ya ta metíu nel últimu muñecu!? o sea que se puée convocar el plenu d´investiúra pa dentro un cuartu de hora?

-Estooo?¡ah madre, Manolo!? ¿qué te pasa, ho, que tas mas pálidu que un anunciu de tiza??

-?¡¡Pa mí acabaron pa siempre el orujo y tóos esos venenos que vienen embotelláos!!? ¿podéis creer que, por culpa´l alcohol, toy empezando a tener alucinaciones ho?? Cuando venía en coche p´aquí, talmente me pareció que un muñecu de nieve me saludaba con la mano y me decía "adiós, Manolo"?¡madre, que sustu!... Total, que tiré pola ventanilla el últimu garrafón de orujo, lancé el coche a toa lleche escontra la visión y pasé-i les ruedes por encima hasta que dexé planu al muñecu?¡ah rapaz!: ¿quiés dexar de miráme con esos güeyos de llocu, ho?...Sí, ya se que el coche ye tuyu?¡pero nun tien namás que un rasguñu!? ¿entéreste, ho?

Compartir el artículo

stats