La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Huelga divina

Existen ejemplos en la antigüedad de que les muyeres ya la liaron con anterioridad

No sé si realmente lo dijo el Cardenal Osoro o si fue una interpretación perversa de quien le oyó, pero en cualquier caso no viene mal preguntarse si eso de la huelga de mujeres es un invento reciente o ya se ha practicado a lo largo de la historia; y, sobre todo, si los personajes (¡perdón, es la costumbre!: quería decir las personajas) del Antiguo y el Nuevo Testamento sucumbieron o no a la tentación huelguista que, como es sabido, es la purga de Benito que sirve para solucionar todo?

-¡Pues sí, toy fartuca d'esti papel de sufridora!? y, claro: eso pásame por ser muyer, o sea que de dir en burru a Belén, ná de na, Pepín: ya tas sacando billetes pa'l AVE, y en preferente ¿eh??

-?Pero neña? ¿pa'l AVE?? ¿tú tas en lo que celebres, ho??

-A ver, rapaz: ¿a que vas salir col rollu ési de que el AVE tovía nun tá inventau, eh??

-¿Yooo?? ¡quita p'allá!? ¿que ye, que nun sabes que el AVE de Jerusalen a Belén ta petáu de muyeres conductores y que tan toes en güelga por un "quítame allá esos derechos", ho? ?

-¡Méca, ye verdá!? anunciábenlo ayer en "La Nueva Sefarad"? o sea que pa'l burru? agora bien: en cuanto nazca el neñu, llévesme de vacaciones a Egipto, que ya toy hasta la aureola de estrelles de dir a moyar los pies nel Mar Muertu y de que los turistas me pidan que pise un esculibiertu mientes se faen un selfie conmigo, en plan Inmaculá de Murillo?

Quizás el Cardenal hizo solo referencia a la Virgen María, pero resulta que los medios de comunicación empezaron a exagerar y exagerar y, al final, todas las mujeres que ocupan un papel relevante en las Sagradas Escrituras tuvieron su momento de gloria en el ámbito reivindicativo y se pusieron en huelga. Bueno, todas no?

-¡Méca, Maestro, vaya bien que güel!? ¿que ye, que la Magdalena i lavó los pies y y-os dio unes friegues con esi perfume diabólicu llamáu "Chanel nº 666", ho?? o sea que ella nun fizo güelga, ¿non?

-?Estooo? pues sí, ye verdá?

-¡Entós ya podemos dir cola peña a la cena que habíemos planificáo nel restaurante del pueblu, el de Moisés Arguiñano!?

-?Pues veréis, moninos: La Magdalena nun fizo güelga, pero pa solidarizáse con les que sí la facíen díxome que esta vez lo del perfume yera de pagu: total, que pa pagá-i y aprovechando que tenía un poder notarial, hipotequé-i la carpintería al mío pá, que como se entere va a escorréme cola radial hasta el Güertu de los Olivos? ¿tará abiertu ya el "Sión-Burger", ho??

Viajando un poco mas hacia atrás en el tiempo bíblico, se puede comprobar que existen claros ejemplos de que las mujeres ya la liaron en la antigüedad en defensa de sus derechos, aunque con resultados muy desiguales?

-¡Anda!? oye, avisa a la fía del Faraón que acaba de pasar un cestu po'l Nilo con lo que me parez que ye un guaje, pa que vaya a recogélu, tal y como cuenten en les Escritures?

-?Diz que non, que nun baxa, que ta faciendo huelga y que lo de facer la esquirola nun va con ella?

-Pues que piense lo que fai, porque si quedamos en sin Moisés, ¡a ver quien coño va a escribir llueu el "Pentateuco"!?

-¡Ye verdá!? claro que podíemos encargá-i-lo a la que inventó al Harry Potter ési, que seguro que lo fa-i meyor que ési guajón? que, por cierto: pa mi idea que debe tar ya a la altura de Alejandría?

-¡Ah, y además tien otru libro buenísimu sobre la rebeldía y les protestes de les muyeres nel tiempu de Noé: al parecer, la su muyer nun tragó el rollu aquel del "diluviu universal"? lo último que dijo fue: "¿un diluviu?? ¡¡anda p'alla, que tas un poco "ilumináu"!!? ¡si esto nun son mas que cuatro gotes, fíu!?

-¿Y luego que i pasó??

-Que la vieron faciendo "surf" subía en una de les Tables de la Ley?

-¡Oye, ho!: ¡¡que les tables yeren de Moisés!!?

-¿Y qué mas da, ho?? una artista tien que permitíse algunes licencies? ¿nun te parez, ho?

Compartir el artículo

stats