La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Pecados políticos

Hay que protegerse más que de sus promesas y abrazos

Da la impresión de que no solo es necesario protegerse de las promesas y los abrazos de los políticos, sino también de otras habilidades que desarrolla un sorprendente número de ellos y que inciden directamente en contra de lo que disponen el séptimo mandamiento y los códigos penales de todo el mundo. Y no piensen que estas cosas suceden solo en los despachos oficiales, ¡qué va!?

-? Diba a echar un cagamentu d'esos de premiu, pero habida cuenta del cargu que tengo y del llugar onde tamos, meyor i meto el frenu a la llengua?

-Oiga, nun se ponga así, hom, que pa mi idea ta usté obcecáu, y de ahí bien tóo'l conflictu?

-¿Que toy obcecáu?? ¡¡¡mecagüenlapu? !!! ? ¡ay, perdón Dios mío!? ¿que ye, que te parez normal que, cuando toy preparáu pa bautizar al tu neñu, descubro que se llevaron el agua bendita en la pila, ho?? ¿y que cuando vuelvo de la sacristía col agua, entós fáltame la concha de plata que había dexáo encima la pila?? Voy dir a pola otra concha de plata que me queda? ¡¡y como a la vuelta me falte algo mas, os vais a enterar de como reparte la comunión a dos manes abiertes el padre Abundio!!?

-Tranqui, ho?

-¡¡¡Ahhh!!!? ¿ónde ta el guaje que diba a bautizar, eh??

-¿A que guaje se refier, ho?? yo aquí nun vi ningunu? ¡a ver si cayó baxo la pila!? ¿nun ve ná, padre?? mire bien, por si acaso? (venga, Veneranda, ya ta? aprovechando que se agachaba, acabo de recortá-i la mitá de la sotana, pa facer un mantel de lutu, o sea que engarria el guaje y a salir escopetáos antes de que reaccione y empiece a lanzános los puñales de la imágen de la Dolorosa)? Estooo? yo marcho, que nun pueo faltar al plenu'l ayuntamientu?

Cuando el asalto al Congreso protagonizado por Tejero el 23 de febrero de hace una porretá de años, uno de los temas mas comentados fue que había desaparecido el bote de las propinas del bar que utilizaban los diputados, y se echo la culpa -sin pruebas, claro- a los guardias asaltantes? pero parece que las cosas se desarrollaron de otra manera?

-¡Silverio, que te toy viendo!? ¿que tas faciendo col bote de les propines, eh??

-¡Ay, qué sustu me diste, joé!? nun pienses mal, ho? ye pa facer un chalecu anti bales, pegando les monedes encima la camiseta?

-¡Pero si ya acabó tóo, y los asaltantes tan deteníos!?

-?Ya, pero? ¿y si y-os da por repetir el númeru?? el nuestru sueldu nun da pa un chalecu protector?

-? Home, si lo ves d'esi modu? ¡ah!? ¿y los billetes que taben entre les propines qué, ho?? nun me dirás que son pa'l chalecu, ¿eh??

-(¡glub!)?¡Nomenóoo!? son pa facer un abanicu, que del sustu tovía toy sofocáu?

-A ver, a ver? ¡cóooñi, pues si que abanica!? estooo? déxame coyer un puñaín pa facer otro abanicu? ¿cómo que no??. ¿nun querrás que i envíe a la tu muyer el vídeu que te grabaron cuando robaste el "rimmel" nel hiper, esi que te eches en los güeyos cada vez que vamos a les reuniones del "Ecofín", non?? ¿véslo?? ¡¡nun hay ná como el diálogu sinceru pa solucionar conflictos!!?

Y? ¡anda la que se acaba de armar en la Comunidad de Madrid!? pese a que dos tarros de crema cuestan bastante menos que lo que se han llevado otros que no ocupan tanto espacio en los medios de comunicación?y, encima, la gente sospecha que no les han contado todo?

-Venga, prepará-i los focos y les cámares que voy anunciar que dimito?

-?Pues pa mi idea que nun va a poder ser, porque les cámares llevóles un diputáu antisistema, que ta empeñáu en entregá-i al pueblu los medios pa criticar a tóos menos a ellos, porque ¡faltaría mas! ?

-Entós dimitiré en les redes sociales, col móvil oficial?

--¡Ay!, ye que lu cogí yo prestáu pa dai-lu al mi fíu, que va de viaxe d'estudios al Caribe, y prometióme que, si i daba perres, él, pa compensáme, diba a fotografiar a toes les negrones con les que se cruzara?ye que toy faciendo un "master" en la Xuan Carlos Primeru sobre la textura del pelleyu de les morenes, ¿sabe??

-Entós? ¿cómo voy difundir la mi dimisión, ho!?

-? Home, cabe la posibilidá de facélo usando un "tam-tam" que trajera un antecesor tuyu de por allí tan lejos? lo que pasa ye que, como la tapa yera de piel de leopardu, afanóla un diputáu autonómicu y tuvimos que acabar poniéndo-i una tapa de cretona y ¿podrás créelo?? ná, que ágora nun suena, nun va ni p'alante ni p'atrás?

Compartir el artículo

stats