La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Los otros desahucios exprés

Dimisiones y marchas anunciadas en la vida política

Cuando se pensaba que, tras la moción de censura, nos tocaría vivir unas semanas de inciensos varios y aburrimiento, resulta que, de repente, va y se anima la cosa con la defenestración del visto y no visto ministro de Cultura, y parece que en capilla anda otro más, por lo que cada vez que uno enciende el ordenador espera encontrar en las ediciones digitales noticias referidas a dimisiones más o menos voluntarias, amenizadas con una música de fondo que recuerda el delicado deslizar de la cuchilla de la guillotina?D e hecho, en las conversaciones ya hay preguntas que nunca faltan?

-?Estooo?¿y tú dimites o te dimiten?

-Pues tovía non lo tengo claro, porque tan pasando coses muy rares nel ministeriu? al ministru i sacaron de madrugá tóo´l mobilariu y parecía que sí; pero a media mañana trajeron-i un sillón fantásticu y va y me espeta : "Belorcio esto ye que quieren renováme el despachu, o sea que soy de los que se queden"?

-¿Y quedó??

-?Pues non se que decíte, fíu? porque fue sentáse y activáse un mecanismu bestial que lu lanzó pola ventana?

-ero bueno: ¿cesáronlu o non??

-?Ya te lo dire cuando lu encuentren? de momentu, en les copes del arboláu de El Retiro nun hay ná de ná?

Lo de prometer el cargo y tener que cesar cada vez en un plazo mas corto se va a convertir en el entretenimiento de la temporada de verano-otoño, porque con tantas personas al acecho y buscando datos incriminatorios muy pocos de los que ocupan cargos públicos se van a librar de tener que dar cuenta de algún "mas-ter" que mas bien era "menos-ter", y de títulos y méritos cuyo valor no supera el del dinero del Monopoly?

-¡A mí nun me la volvéis a armar!? A ver:¿a algunu de vosotros lu pillaron alguna vez chorizando algo en una tienda, ho??

-?Ay? pues sí, a mi una vez cogiéronme cuando llevaba metíu baxo la gabardina el primer tomu de les obres completes de Dostoievsky?

-¿De Dostoievsky?? ¡¡nun te preocupes, neñu, que si te lo saquen a colación voy defendéte a muerte!!? ¡Un rapaz que se expón a la furia de un sistema represivu, y tóo por amor a la literatura, tomando prestáu un llibru que nun podía pagar, ye un méritu!?

-?Pues sí, la verdá ye que nun podía pagálu?

-¡Casi toy por filtrálo a la prensa, porque este actu te honra, fíu!?

-¿Y cómo acabó el asuntu, ho?? Cuando lu terminaste ¿volviste a po´l segundu tomu, ho??

-?Pues non, nun fizo falta? porque co´l primer tomu pude equilibrar la mesa ónde xugábamos al dominó, que la muy cabrona tenía una pata menos llarga que les otres y les fiches diben, un día sí y otru también, a tomar por onde amarguen los pepinos?

A los que han desahuciado también de manera exprés ha sido a los bañistas y paseantes habituales de San Lorenzo. Dicen que la cosa está solucionada, y que el agua ya es casi como la bendita de las pilas bautismales, pero la amenaza está ahí, y como de momento no hay solución definitiva, la autoridad, astutamente, ha contratado un grupo de animadores culturales para neutralizar a los derrotistas que andan diciendo que si entramos en el mar vamos a salir con aspecto subsahariano y de ahí a que nos lleven a la fuerza al puerto de Valencia hay un solo paso?

-¿Quier echar una firmina, ho??

-¿Pa que ye??¿pa pedir elecciones anticipáes, ho??

-?Esto? non, ye que tamos proponiendo un nuevu hermanamientu de Xixón con les ciudáes con les playes mas limpies?

-?Pues pa mi idea, tal como tan les coses en San Lorenzo con quien deberíamos hermananos ye con Cacabelos?

-¡Méca!?nun sabia yo que Cacabelos tenía playa?¿cómo diz, ho??¿que si non pillé el qué, ho??

-¡Venga, rapazos, dí-i pa´l Rompeoles, que tan saltando les oles por encima´l dique como nunca se viera!?

-¡Home, ya!? ¡¡pa acabar teñíos de marrón!!? porque anantes díbamos col impermiable o un paragües plegable y ya taba solucionáo?pero agora píllate un cachón y tal parez que te acabes de afiliar a la ONG "Cuchu en sin Fronteres"?

-¡Nomenó, ta tóo arregláo!: tamos repartiendo inodoros y el trucu consiste en ponése en primera linea col trastu ési, y el primeru que lu llene gana premiu?

-¿Y qué i dan de premiu, ho??

-Un paquete de rollos de papel higiénicu? y el segundu premiu ye una escobilla polivalente, que puée usase también de cepillu dientes?ye que aquí tamos comprometíos hasta les caches co´l recicláu y el cambiu climáticu, ¿sabe??

Compartir el artículo

stats