Oviedo

Rafael Palacios, candidato de Bloque por Asturies-UNA-LV-GV a la Presidencia del Principado, respondió ayer a los lectores de la web de LA NUEVA ESPAÑA alternando el asturiano y el castellano.

-¿Nun crees que'l sistema de sovenciones ye, en parte, culpable de la situación de l'Asturies?

-Les sovenciones en situaciones de crisis faen falta pa dinamizar determinaos sectores. Lo que necesitamos ye que se controlen, se evalúen y se faiga seguimientu d'elles. Y, por supuesto, control pa nun fomentar l'amiguismu.

-¿No crees que los partidos minoritarios restan votos a IU?

-Es justamente al revés. Es decir, la política de IU, aprobando los recortes en el Gobierno de Asturies junto al PSOE, imposibilita que la izquierda les dé su confianza.

-¿Qué te parez la convocatoria de fuelga xeneral ?

-Ante l'agresión tan grave a los derechos de les y los trabayadores, una fuelga xeneral ye la respuesta democrática que corresponde.

-¿Es usted nacionalista?

-Soy el candidato de una coalición que representa a la izquierda, al ecologismo y al asturianismo. En esta coalición participan personas desde la pluralidad de la izquierda, del asturianismo y el nacionalismo.

-¿Por qué votar su candidatura cuando tienen pocas opciones de tener representación?

-Porque si no cambiamos el voto, nunca cambiarán las políticas. No se puede votar a quienes son responsables de esta crisis pensando que van a resolver alguno de los problemas.

-¿Es Foro un partido asturianista?

-Nada más que en campaña electoral. Después, Cascos se va a su «pisito» en Madrid y guarda la bandera de Asturies en el armario. Es un «Jovellanos» de ida y vuelta.