La economía asturiana va crecer esti añu'l 3,9%, según la estimación fecha por Analistes Económicos d'Andalucía, sociedá d'estudios del grupu Unicaja Banco, que cuenta con un aumentu del empléu na rexón nesti exerciciu del 0,9% y un descensu de la tasa de paru de 4 décimes, hasta'l 12,1% de la población activa, dos puntos porcentuales per debaxo de la media española.

La previsión de crecedera del grupu Unicaja p'Asturies ye cinco décimes inferior a l'avanzada pol centru d'estudios Hispalink (4,4%) y cinco perriba a la de BBVA Research (3,4%).

La previsión d'Analistes Económicos d'Andalucía ta condicionada pola "incertidumbre", qu'esta sociedá considera "mui elevada" mesmo pol conflictu bélicu n'Ucrania y les midíes qu'adopten los Gobiernos como pola evolución de la pandemia. 

Los riesgos por ello "empobinen a la baxa" si medra la crisis de suministros anque podríen vese compensaos, afirma, pol entamu de los fondos europeos "Próxima Xeneración".

L'analís apunta a una crecedera del empléu asturianu del 0,9%, hasta algamar los 394.400 ocupaos en términos de la Encuesta de Población Activa (GUO), pol aumentu sobremanera nos servicios y na construcción.

L'informe d'Unicaja señala que l'impactu económicu de la guerra n'Ucrania "va ser desigual per países" y que la economía española "podría tar menos espuesta qu'otres, al depender en menor midida del gas y petróleu rusos". Sicasí, matiza que "el fuerte aumentu de los precios de les materies primes y la entreseca de delles va afectar a los distintos sectores d'actividá", mesmo qu'a la inflación y el menor dinamismu de los países de la redolada.