Asturies, plató de bon gustu pa la película "Infiesto"

La película qu'estrena Netflix el 3 de febreru, confirma'l tirón del Principáu como escenariu pa rodaxes de primera fila

infiesto netflix

infiesto netflix

Sixto Cortina (Traducción)

Asturies sigue siendo un focu d'atracción pa los rodaxes de cine y televisión. El próximu 3 de febreru va asoleyar ún d'ellos, "Infiesto", película de Patxi Amezcua, rodada en delles localizaciones asturianes y gallegues. Pa ponese en situación: la Film Comission asturiana recibió en 2022 unes 135 consultes, un 46% más que l'añu anterior. Y les sales acoyeron nos últimos años títulos como "A todo tren. Destino Asturias", de Santiago Segura; "Si yo fuera rico", d'Álvaro Fernández Armero; "La influencia", de Denis Rovira; "Oscuro y Lucientes", de Samuel Alarcón; "El Planeta", d'Amalia Ulman, y "O que arde", d'Oliver Laxe. Y Víctor Erice tamién aprovechó escenarios asturianos en "Cerrar los ojos", el so esperáu regresu al cine. Ensin escaecer los trés spots de la Llotería de Navidá y dellos capítulos de series, o una serie íntegra como "Alma", del asturianu Sergio Sánchez.

Asturias, plató de buen gusto

Luis Zahera con Férriz.

El rodaxe de "Infiesto", un thriller sobrenatural, duró siete selmanes. El títulu yera provisional, pero a la fin gustó tanto a los responsables que decidieron caltenelu, anque na localidá piloñesa nun haya esplotaciones mineres, daqué que llamó l'atención nes redes sociales. Y ye que la cinta, producida por Vaca Films, ambiéntase nel estáu d'alarma, cuando dos policíes van a un pueblu mineru onde remanez una muyer a la que se daba por muerta dende diba meses. El virus quiciabes nun sía l'únicu enemigu letal...

Asturias, plató de buen gusto

Un xalé en Doiras, Bual.

Amezcua, director de "Séptimo" y guionista de "Un hombre de acción", "La sombra de la lei" y "El aviso", tuvo un repartu protagonizáu por Isak Férriz ("Bajocero") ya Iria del Río ("Las niñas de cristal", "Élite"), y con actores de fuste como José Manuel Poga ("La casa de papel") y l'omnipresente anguaño Luis Zahera ("As bestas").

Asturias, plató de buen gusto

Los protagonistes nun polígonu industrial.

El rodaxe asturianu llegó a finales d'ochobre a Xixón, convirtiendo la parte trasera de la Casa Rosada nuna Comisaría de Policía y escenificando una persecución na avenida de la Constitución. Pasóse depués a L'Infiestu, "vaciando" l'avenida Cuadonga delles hores pa visualizar l'ablayamientu urbanu del confinamientu. En Mieres filmóse na cai Carreño Miranda, y nos polígonos de Vega de Riba y Gonzalín.

Fotogramas de «Infiesto». A la derecha, Iria del Río e Isak Férriz, y Luis Zahera con Férriz. Abajo, un chalé en Doiras, Boal, y los protagonistas en un polígono industrial.

Iria del Río ya Isak Férriz