DuPont ganó 681 millones en 2024, un incrementu del 66%
La compañía alza les sos ventes gracies a la so unidá d'electrónica y prevé pa esti añu una facturación d'hasta 12.500 millones

Una de les factoríes de DuPont nel valle de Tamón (Carreño). / Ricardo Solís
La multinacional química estadounidense DuPont, que tien un complexu fabril y de servicios en Carreño, llogró en 2024 un beneficiu de 681 millones d'euros, lo que supon un aumentu del 66,2% al respeutive del resultáu llográu un añu primero.
Les ventes netes del grupu químicu sumaron hasta avientu un total de 12.008 millones d'euros, un 2,6% percima de los ingresos del exerciciu anterior. En concretu, la facturación del negociu d'electrónica de la compañía estadounidense creció un 11%, hasta los 5.749 millones d'euros, mentanto que'l negociu d'agua algamó los 5.258 millones, un descensu del 3,7%.
Al respeutive de la distribución xeográfica de los resultaos, los ingresos n'Estaos Xuníos y Canadá aumentaron un 4,5%, hasta 4.242 millones; un 3,4% n'Asia Pacíficu (5.204 millones); y un 1,6% en Llatinoamérica (482 millones).
Nel casu d'Europa, Oriente Próximu y África (rexón EMEA, poles sos sigles n'inglés), les ventes algamaron los 2.080 millones d'euros, un 2,6% menos.
De cara a esti primer trimestre de 2025, la compañía cuenta con tener una facturación d'aprosimao 2.933 millones, con un beneficiu por acción d'alredor de 0,95 dólares (0,91 euros), mentanto que nel conxuntu del exerciciu espera que les sos ventes anden ente 12.410 y 12.507 millones d'euros, con un beneficiu por acción d'ente 4,30 y 4,40 dólares.
"Cola ayuda del Gobiernu del Principáu d'Asturies"
- El senegalés que llegó en cayuco, ahora es informático y se siente un asturiano más: 'Rechazar a los menores migrantes es falta de cultura
- Y otra inversión para Asturias en el sector de defensa: un grupo andaluz se hace con una empresa clave
- La borrasca Martinho llega a Asturias y se le suma un frente polar: esta es la previsión para el fin de semana
- Hay fiebre por comprar casa en Asturias y estas son las dos grandes razones
- Otra consecuencia de la descarbonización: Asturias consume por primera vez más electricidad de la que produce al año
- Indra y Santa Bárbara pugnarán por el gran contrato de tanques españoles
- La lucha de TSK, una ingeniería clave para Asturias, contra la crisis del sector: carga de trabajo para tres años y récord de trabajadores
- Asturias no protegerá los sonidos y olores del campo: la Junta tumba la propuesta del Partido Popular