Asina ye "Noyos", el métodu formativu n'asturianu p'adultos que va presentar l'Academia de la Llingua

Academia de la Llingua

Academia de la Llingua / EP

S. C.

L'Academia de la Llingua Asturiana va presentar esti llunes 26 de mayu'l primer nivel del proyeutu formativu d'asturianu p'adultos "Noyos". Ello ye un un métodu d'alfabetización n'asturianu que garra'l Marcu Común Européu de Referencia pa les Llingües como base pa graduar los estremaos niveles de dominiu d'una llingua.

Según esplica l'Academia de la Llingua, dende un puntu de vista comunicativu, al traviés del trabayu de les comunicaciones y de les espresiones orales y escrites, esti proyeutu quier abarcar los niveles elementales (A1 y A2), medios (B1 y B2) y superiores (C1 y C2).

Amás del manual, Noyos enxareta una plataforma dixital onde l'alumnáu y el profesoráu pueden acceder al material audiovisual y a actividaes complementaries entamaes pal autoestudiu.

L'Academia de la Llingua Asturiana diz que pon esti métodu d'enseñanza a disposición de cualquier asociación o grupu que quiera usalu como ferramienta pa ufiertar clases d'asturianu.

Na presentación de la iniciativa van participar Xosé Antón González Riaño (Presidente de l'Academia de la Llingua Asturiana), Carlos Suari Rodrigue y Aida Celemín Fuertes (trabayadores de la Secretaría Téunica de l'Academia de la Llingua Asturiana y de la comisión que desarrolló'l proyeutu).

"Cola ayuda del Gobiernu del Principáu d'Asturies"

Tracking Pixel Contents