La teunolóxica catalana ByteTravel va tener la so sede asturiana en L'Entregu
La compañía de xestión dixital de visaos va firmar el día 15 la so implantación nel centru d'empreses Sodeco Nalón, onde va tener una ventena d'empleos

Centru d'empreses Sodeco Nalón, en L'Entregu (Samartín del Rei Aurelio).
La compañía teunolóxica catalana ByteTravel, especializada na xestión de visaos pa turismu y negocios, va instalase nel centru d'empreses que la Sociedá pal Desarrollu de les Comarques Mineres (Sodeco) tien en L'Entregu (Samartín del Rei Aurelio). La implantación, avanzada por LA NUEVA ESPAÑA, va formalizase'l próximu día 15 nel edificiu entreguín (denomináu Sodeco Nalón) cola firma del fundador y conseyeru delegáu de ByteTravel, Axel Serena, veteranu inversor y entamador del sector teunolóxicu.
La compañía, con unos 70 trabayadores y sede en Barcelona, escoyó Asturies como primer territoriu de la so espansión nacional, y yá ta realizando entrevistes pa incorporar a la so sede de L'Entregu a ente 15 y 20 profesionales d'altu perfil teunolóxicu, principalmente inxenieros informáticos con esperiencia, a los que cuenta remunerar con bonos salarios.
Fundada en 2021, ByteTravel creció bultablemente nos últimos años. L'añu pasáu empezó a cotizar en Bolsa, na plataforma BME Scaleup, dicurrida pa negocios con una probada sienda de crecimientu. Nel primer semestre d'esti añu, ingresó 7,6 millones d'euros, un 59% más qu'un añu primero.
La empresa yá tien vinculaciones con Asturies, visto qu'ún de los miembros del so conseyu d'alministración ye'l xixonés Pablo Martín, presidente de la teunolóxica Izertis. Serena y Martín collaboraron n'operaciones empresariales del sector dixital.
"Cola ayuda del Gobiernu del Principáu d'Asturies"
- Multado con 200 euros por llevar la baliza v-16 pero no tener el otro elemento obligatorio en la guantera en caso de avería: la Guardia Civil vigila los coches asturianos
- Las razones de Nacho Manzano para cerrar su restaurante de Oviedo con estrella Michelin: “Era imposible mantener el nivel por falta de tiempo”
- Muere el pasajero de un avión en el Aeropuerto de Asturias: una viajera y sanitarios de una UVI móvil desplazada (el aeródromo ya no tiene ambulancia) intentaron reanimarle
- Multado con 800 euros por no llevar el papel actualizado en el coche: la Guardia Civil vigila las clásicas carpetillas de la guanteras de los asturianos
- La borrasca "Harry" se deja notar en Asturias, pero lo peor llegará el jueves por la costa con un aviso de "peligro importante"
- Fallece Graciano Torre, exconsejero de Industria de Asturias y exalcalde de San Martín del Rey Aurelio: 'Era un político ejemplar
- Nacho Manzano sopesa el cierre de su restaurante con estrella Michelin NM
- Lo que han conseguido los médicos con la huelga en Asturias: guardias de 12 horas, más sueldo para los MIR, menos penalización si trabajan en la privada...