Avilés va allugar en 2027 el foru xuvenil nacional de la empresa familiar
Compañíes como Alsa, Brun, Asturquimia, Satec o Lacera alleguen hasta la gran cita del sector en Málaga

Xóvenes del Fórum Familiar d'Aefas, en Málaga.
Avilés va allugar los díes 23, 24 y 25 d'abril de 2027 el ventésimutercer Alcuentru Nacional del Fórum Familiar, una cita entamada pol Institutu d'Empresa y Familia (IEF) na que s'axunten les nueves xeneraciones de los principales negocios familiares d'España.
Esti día tuvo llugar en Málaga la última edición d'esti alcuentru, al qu'allegaron más d'una trentena de mozos de compañíes asturianes como Alsa, Vallas y Casetas Brun, Geinco, Asturmadi, Gocasa, Vaciero, Electricidad Llano, Asturquimia, Grupo Lacera, Satec, Velázquez y Villa, Distribuciones y Contenedores y R3 PWM Agencia de Valores, ente otres.
Tamién asistió Julia López, direutora de l'Asociación Asturiana d'Empresa Familiar (Aefas), organización que l'añu qu'entra va exercer como anfitriona del alcuentru n'Avilés.
Los integrantes de la delegación asturiana en Málaga formaron parte de los más de 370 mozos asistentes qu'aportaron en representación d'empreses familiares de tol país. Nel alcuentru participaron en diálogos empresariales, talleres de trabayu y sesiones con direutivos y empresarios de referencia, lo mesmo qu'en visites a compañíes emblemátiques como Mayoral, dedicada a la moda infantil.
Nel actu participaron direutivos d'empreses como Bergé, Cosentino, Hijos de Rivera (Estrella Galicia), Gorlan, Grupo Armando Álvarez, Deloitte o Banco Santander, ente otres.
"Cola ayuda del Gobiernu del Principáu d'Asturies"
- Cada día cierra un comercio en Asturias y en una céntrica calle de Oviedo tres históricos se sumarán a la lista: 'No se gana para todos los gastos
- Caen los 'Whiteboys', la organización juvenil de ultraderecha más violenta de Asturias: hay 19 detenidos, cuatro de ellos menores
- Es invierno en mayo: está nevando en la autopista del Huerna y los termómetros caen en Asturias hasta los 4 grados bajo cero
- Doce menores se intoxican en un viaje de estudios en Asturias: fueron atendidos en el aeropuerto y trasladados al hospital
- ¿Cuáles son dos de los barrios más 'cool' de Asturias?: están en el extrarradio de Oviedo y Gijón, sus vecinos dicen que 'hay de todo', disfrutan de tranquilidad y el gancho es la vivienda asequible (hasta ahora)
- El drama de los interinos asturianos: 'Me planto con 60 años teniendo que aprobar una oposición y pudiendo irme a la calle
- El refugio de Luis Enrique en Asturias: un pueblín de costa de menos de 100 habitantes con acantilados y mucho verde
- El último censo de osos lo confirma: hay más ejemplares en la Cordillera Cantábrica y mayor conexión entre las subpoblaciones oriental y occidental