El suplementu de la xente menudo

Los centros y la reciella qu’afonda nos sos derechos

Quince escueles d’Infantil y Primaria d’Asturies reciben distinciones d’Unicef; la mayoría tan asitiaes na contorna del conceyu d’Avilés, anque esa rede medrará

Entrega de les distinciones nel conceyu d’Avilés.

Entrega de les distinciones nel conceyu d’Avilés. / I. García

Illán García

Illán García

Asturies tien anguaño una rede de centros educativos referentes n’Educación en derechos de la Infancia, sumen quince y diez son de la contorna d’Avilés. Estes distinciones d’UNICEF premien non solo la solidaridá, la promoción y l’apueste pola inclusión nes etapes educatives, tamién afonden nel trabayu de los colexos y escueles d’Infantil venceyáu a la defensa del derechu a la participación de los escolinos nos sos centros. Eso dizlo Pablo Suárez Moro, coordinador del comité de UNICEF Asturies, díes depués que la organización ufriera dellos diplomes a los centros reconocíos n’Avilés y Castrillón. "Estos centros amuesen una sensibilización coles iniciatives solidaries, participen con actividaes nos díes de la Paz, l’agua, de los derechos medioambientales,...", afondó Suárez.

Los centros y la reciella qu’afonda nos sos derechos

Entrega de la distinción d’Unicef a la Escuela Infantil Infanta Leonor de Piedrasblancas (Castrillón). / I. García

La llista pel momentu ye de quince centros n’Asturies y tien garantíes de medrar en prósimes convocatories. "Asturies ye de les comunidaes españoles que más centros tien con esti programa de defensa de los Derechos de lnfancia, vamos a bon ritmu", espón el coordinador d’UNICEF.

Nel actu d’entrega de los reconocimientos d’UNICEF n’Avilés, la so presidenta, María José Platero, empobinó’l so discursu a siete escueles de la ciudá: "Sois un modelu a siguir pa otros centros cola vuestra mirada, venceyando les actividaes a tola comunidá educativa y desendolcando acciones que permiten al alumnáu xorrecer como ciudadanos conscientes y responsables, capaces de contribuyir a la so meyoría, a la de la so comunidá y tamién a la de la sociedá".

Los centros y la reciella qu’afonda nos sos derechos

María José Platero, presidenta d’Unicef, nuna intervención. / I. García

D’esta miente, la comunidá educativa asturiana crez en derechos y l’alumnáu principia a conocelos dende bien ceo. Los rapacinos tan esmolecíos na defensa de la Infancia y de la reciella que por circunstancies económiques o sociales nun esfruta de les mesmes oportunides qu’ellos. Asina que ente toos, Asturies cunta con una bayura d’escolinos qu’amuesen un compromisu diariu con valores de respetu, unidá y tamién futuru.