La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

¿Segregan melatonina las urnas?

El presidente que recuperó el sueño después de las nuevas elecciones

Gracias a las nuevas elecciones, el presidente que no podía dormir si tenía al lado a quienes ahora propone matrimonio (oficiado por cura independentista) recuperó el sueño. Que, simultáneamente, un elevado porcentaje de ciudadanos haya comenzado a adquirir melatonina a mansalva en las farmacias para poder conciliarlo contradice esa hipótesis? a ver quién aclara el embrollo?

-¡Ah Veneranda!?pues igual tien algo que ver el plásticu de les urnes, porque después de tocáles engarrié un ataque de "diarrea intelectual"?

-Querrás decir "intestinal", neñu?

-Non, fía, ye "intelectual"porque nun fago más que cagáme en tóo?

-Oye, igual tienes razón?¡mira que si ye el putu plásticu el culpable de que en Asturies nun queden mas que vieyos y de que a mí se me haya cortao la mayonesa!?

-?Y de que la guajona esa sueca venga en catamarán pa ponemos verdes nel congresu de di-ciembre?

-¡Méca, ye verdá!?¡¡la Vírxen!!

-?Non, ésa nun vien?tien un apartamentu en Fátima y non la saques de allí?Hay tantas cosas que desconocemos de este planeta de segunda "B" en que vivimos que quedamos boquiabiertos cuando se descubren efectos nuevos producidos por objetos cotidianos, como el plástico?

-?Y tovía ta por investigar el efectu del contactu col cristal nel desarrollu de la videncia?porque fai una temporadina que me lleguen mensajes?

-¡Ah madre!?¿mensajes de que, Belorcio??

-?Pues avisos que se anticipen a lo que ta por venir?vamos, como si tuviera metíu nel cerebru un "CIS"?ye tocar un cachu cristal y pónseme en marcha el mecanismu, y toy muy preocupáu, por-que igual me secuestren los servicios secretos pa que trabaye gratis pa ellos?¿ónde vas, ho??¿nun me crees??

-¡Si, home, sí, créote!?ye que tengo que facer una llamá?(?¿Doctor??na, que el cabritu del mi home volvió a beber, y diz que les botelles de orujo lu convierten en vidente?¿que fa-go??¿vuelvo a meté-i la medicación en la fabada??¿mándolu al "CIS" pa ver si lu contra-ten??¿meto-i un soplamocos cada ocho hores?)?

Lo mas preocupante de estos efectos es que se desconoce si son duraderos, porque el cuento de Cenicienta dejaba claro que, después de medianoche, la carroza volvía a ser una calabaza y ella una chacha sin asegurar?

-¿Cómo que tienes que pensálo meyor, ho??¡¡si fai unes semanes besabes el suelu por onde yo pisaba!!?

-Pues fue el contactu de los labios col asfaltu lo que me fizo poner los pies en suelu?gracies al alquitrán comprendí que teníemos menos futuru xuntos que Boris Johnson metíu a "boy" nel día Les Comadres?

-?¡¡Tú tienes algo con otra!!?

-¿Con otra??¡¡eso ye mentira!!?

-¿Que no??¡trae p´acá ési movil!?¡ajajá!?¿nun te lo taba diciendo??¡¡¡tres, na menos!!!

-Bueno, tu preguntásteme si tenía "otra", pero non "otres"?o sea que dixe la verdá?

-?¡Y, encima, son unes pervertíes!?¡¡se te ofrecen a "abstenése"!!?¿qué ye eso??¿una postura del "Kama Sutra", ho??

Compartir el artículo

stats