Opinión
Un nuevo capitulo de Parando en Villalpando: Operación bikini
La dieta del disgusto

Operación bikini / Pablo García
-¿Qué faes equí arrodiáu de periódicos cola radio puesta y un telediario de fondo?
-Operación bikini.
-¿Que qué, ho?
-Toi endelgazando pa tener tipín en verano.
-¿Qué dices, Lisardo?
-Perdí cuatro quilos en dos selmanes, Chema, toi finín, finín.
-Tienes una cara de mala hostia que non ye nin medio normal.
-¡Pa lucir hai que sufrir!
-Puf. Tanto leer periódicos non te val pa na.
-Non subestimes el poder adelgazante d’un mal titular.
-¿Cómo ye, ho?
-El disgusto cierra l’estómagu, Chemina. Ayer fice una tortilla de chorizu mientres vía les noticies, y nin la probé.
-¡Pos vaya plan!
-Y así tolos díes: guerres, políticos ladrando, la maldá, el facherío, la vivienda…
-¡Pero eso ye insano, Lisardo! Qué triste, ¿non?
-¿Y el brócoli? ¿Y eses ensalaes que comes tú como un paxarín?
-Pero yo me cuido, voi al gym, faigo exerciciu y una dieta de…
-Mira, Chema, endelgazo yo más coles pijaes d’un tertuliano que tú matándote nel ximnasiu.
-¿Pero qué vida ye esa?
-¿Por?
-Tas puteáu, nun sales nin a comer, nin a pasiar, y almuerces ansiedá.
-Los informativos quítenme la fame de golpe. Y una vez que tienes el nudu nel estómagu yá…
-¿Nun te das cuenta qu’eso nun ye saludable?
-Ye infalible, Chema. Y ensin gastar perres en ximnasiu, nin playeros, nin chándal nin hosties.
-Nun puedes vivir así, Lisardín, cabreáu col planeta.
-El casu ye dir perdiendo gramos: declaraciones de políticos, comentarios n’internet, factures que van llegando, vecinos taladrando…
-Lo más difícil nun ye endelgazar, ye mantenete. Y eso va costar.
-Nun creas, yá empieza’l verano: el ruiu, los atascos, los toros…
-¡Pos menudu panorama! ¿Y en casa qué te dicen?
-Tán igual. Pónense debates políticos pa nun cenar.
-¿Y nun te sería más fácil comer bien y venir entrenar conmigo?
-Qué necesidá.
-Home, Lisardo…
-¿Qué ye?
-Precises salir a respirar, movete, facer cardio...
-¿Cardio? Pa eso yá tengo los estractos del banco. Reviso la mi cuenta y el pulsu pónseme… ¡Uf!
-Pero nun puedes siguir asina, Lisardín. ¡Te tas evaporando!
-¡Toi finín, finín! Yá te digo.
-Non ganes pa disgustos.
-Y tovía nun fici la declaración de Hacienda.
-¡Meca, vas quedar en chasis, amiguín!
-Pa lucir, hai que sufrir. n
www.maxirodriguez.net
Suscríbete para seguir leyendo
- Tragedia en la variante de Avilés: un fallecido y dos heridos tras un brutal choque entre dos coches
- El BOE hace oficial la tasa 0,0 con multa de 500 euros y pérdida de 4 puntos del permiso conducir: la Guardia Civil ya empieza a parar
- ¿Tienes libre este domingo por la mañana? La playa de Rodiles busca voluntarios para combatir las plantas invasoras que alteran los ecosistemas
- Coronel Fernando Melero: 'Irán tiene lo que no tenemos en Occidente, paciencia estratégica, y está aprovechando sus capacidades híbridas para llevar ahora la iniciativa
- El BOE publica el adiós definitivo a una de las multas más polémicas en carretera: se acabaron las sanciones de 200 euros y ampliables hasta 500
- Reabre, con nuevos dueños, uno de los merenderos más conocidos de Gijón: 'Habrá menú, habrá carta y, por supuesto, tendremos parrilla
- En imágenes: así fue el grave accidente que se saldó con un fallecido en la variante de Avilés
- Adrián Alcántara, el joven fallecido en la variante de Avilés: mecánico de profesión, apasionado del motor y con un proyecto recién nacido en Muros de Nalón
