Opinión
María Esther García López
La lliteratura asturiana ta de llutu
Hai veces que’l dolor y les emociones nos dexen cuásique ensin pallabres. Quedámonos mudos ante la realidá de la muerte porque nun hai pallabres que nos resignen cuando recibimos la noticia de la partida d’un ser queríu, nesti casu d’un compañeru escritor. Acaba dexanos Luis Arias Argüelles-Meres. La muerte siempre nos sorprende. Enxamás tamos preparaos pa recibila. Por mediu d’estes llinies mándo-yos el mio más sentíu pésame a la so familia y allegaos, nel mio nome y nel nome de l’Asociación d’Escritores d’Asturies, que presido.
Foi precisamente la pallabra l’arma que siempre utilizó Luis Arias pa defender aquello no que creía. Escritor comprometíu colos sos ideales, profesor, articulista y gran orador, foi amás incansable defensor de la cultura y de la llingua asturiana. Déxanos una estensa obra, na que s’espeya fondes crítiques sociales y polítiques, escritos enllenos de sabiduría y d’amor a la tierra.
Luis Arias foi sociu de l’Asociación d’Escritores d’Asturies, y siempre collaborador con nosotros en distintes actividaes. Tuviemos el gustu d’entrega-y el Premiu de la Crítica d’Asturies na modalidá de columna periodística nel añu 2014, premiu que recibió con emoción y agradecimientu, más por ser un reconocimientu na so tierra.
Cuando se va un escritor, magar que dexe tantos ríos de tinta como nos dexa Luis, vase con él l’archivu sentimental, cultural y vivencial nel que, de xuru, inda tendría guardaes abondes coses. Déxanos, eso sí, una bayurosa herencia, déxanos la so pallabra en llibros y artículos, y precisamente la so pallabra fadrá que siga viviendo entre nosotros. Como bien nos dexó dicho’l poeta Horacio, los escritores nunca muerren.
Fuimos compañeros nel IES Isla de la Deva de Piedrasblancas. Nesti momentu que-y dedico estes lletres viénenseme a la memoria munchos recuerdos y siento señardá d’aquellos tiempos. Señardá, esa pallabra que tanto-y gustaba a Luis, porque sentía señardá de tantes coses que vamos perdiendo nesta nuestra tierra.
Unvío-y a Luis, como últimu adiós, estes pallabres cariñoses coles que quiero espresar el dolor que sentimos pola so partida.
Luis, que descanses en paz.
Suscríbete para seguir leyendo
- La Universidad de Oviedo se deshace de un piso en el centro de la capital y lo pone a la venta: más de 100 metros cuadrados y tres habitaciones
- El Ayuntamiento de Oviedo cede tres parcelas al Principado para construir 300 viviendas de alquiler asequible para jóvenes: tendrá cinco años para construirlas
- El futuro del parking de La Escandalera de Oviedo: tres plantas, 565 plazas y una empresa que toma ventaja
- Un edificio de Oviedo de la zona de la calle Uría y parque San Francisco esconde un palacete a la venta de dos plantas, 5 habitaciones, cuatro baños y terraza: este es el precio por el que puede ser tuyo
- Guía completa de la Navidad en Oviedo: Ara Malikian, el Ballet de Kiev, un festival de magia, la casa de Santa Claus, noria, pista de hielo...
- Muere una ovetense de 34 años en Navarra al chocar tras circular 11 kilómetros en sentido contrario por la autopista
- Así será el encendido de las luces con el que Oviedo dará la bienvenida a la Navidad el próximo 28 de noviembre
- Cuenta atrás para que La Corredoria genere 115 puestos de trabajo cualificados: las obras comenzarán en días