La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

La moda que los parió

Usos posibles e imposibles de los tatuajes

Salvo cuando se popularizó la "moda ibicenca", momento en el que todas las mujeres se ponían vestidos casi siempre blancos que iban por libre, ventilaban adecuadamente los bajos y nadie temía que se arrugasen o perdieran la forma -porque la forma se la daba el cuerpo que los llevaba- la mayor parte de las modas que vinieron después fueron diseñadas por "El Maligno" para fastidiar al ser humano, o sea que va a ser cierto lo que decían los Papas en el sentido de que el humo del infierno se había colado en la iglesia: únicamente les faltó añadir que, además, había entrado en las tiendas de modas y, sobre todo, en los gabinetes de tatuaje?

-¡Home, muy bonito, Silverio!? o sea que pa eso queríes ponéte hoy el pantalón cortu? ¡mirái p'acá, que tatuaje mas ridículu se fizo en los muslos!? ¿puées decíme qué ye esi dibuju geométricu tan raru, ho?? ¡¡y, encima, te habrá costáo una porretá de perres!!?

-?¿Costáme?? non, fía, nun pagué ni un céntimu? ¡¡ay, que malín toy!!?

-¡Nun me extraña, porque si yo me veo esi adefesiu en les piernes dáme un sopiponciu!? ¡¡polo menos, ya podíes haber elegío otru motivu menos féu, rapaz!!?

-¿Elegir?? pues como nun fuera entre les ruedes del llau derechu o les del izquierdu del camión de tres ejes que me pasó por encima, non se yo, neña?

-¡Ay madre!? ¿y pudiste coge-i la matrícula pa denunciálu, ho??

-?Ah, por eso nun te preocupes? llévola espetá a la altura'l esternón, y en urxencies dixéronme que, en cuanto me la puedan sacar -pa la primavera del añu que vien, po'l asuntu esi de la lista de espera- que fuera a ver al abogáu con ella baxo'l brazu?

Lo de los tatuajes era, hace años, algo marginal y la ejecución bastante chapucera. Ahora la técnica ha mejorado tanto que te pueden grabar en una nalga "Las Meninas" y en la otra "El jardín de las delicias", para que el portador pueda decir con propiedad "¡estoy hasta el culo del Museo del Prado!" y cosas por el estilo; pero los consumidores de esta moda suelen optar por motivos y mensajes diferentes para esas zonas corporales?

-¿Cómo que nun valió pa ná el tatuaje que te fice, ho?? ¡coñi, pues yera una señal de "prohibíu el pasu" a tóo collor y que te cubría toa la superficie del traseru!, o sea que tuvieron que vétela?

-?Esto?bueno, ye que en medio'l xaréu enteréme de que la orgía taba organizá por una asociación de daltónicos asilvestraos, y claro: pa ellos el color roxu nun cuenta pa ná?

-?Ye lo que tienen eses cites por "internet"?

-Non, si nun fue por "internet", yo enteréme del asuntu nel chigre? lo que pasa ye que, entós, nun sabia lo que yera ser daltónicu, pero después leílo en la wikipedia y, oye: poco a poco voy faciéndome un curriculum cultural?

-¿Ah, sí?? ¡anda, siéntate un poquiñin y cuéntame!?

-¡Uy?si pudiera sentáme!

De todas formas, hay una faceta de los tatuajes que todavía está por explotar y que podría ser muy útil para evitar problemas como los que están viviendo en la actualidad varios políticos. La idea consiste en que en cada centro de enseñanza se vaya tatuando a los alumnos los cursos académicos que completen y los diversos títulos académicos que obtengan a lo largo de su vida. De esa manera, cuando alguno se lance a la política bastará con que exhiba, en el momento de elaborar las listas, el curriculum que lleva encima, sin temor a la desaparición de documentación?

-?O sea que licenciáu en exactes?. pues hala, ya tas baxando el pantalón y?

-?Estooo? ye que fai un añu operáronme de una hernia inguinal, el titulu quedó metíu en la cicatriz y nun hay quien lu lea?

-?¡Vaya por Dios!? bueno, pero me parez que el master que ficiste en Nueva York tiéneslu reseñáu en la pierna derecha, o sea que?

-¡Otra fatalidad!: antiayer operáronme de varices y desapareció?

-?Entós? ¿nun tienes ná visible pa acreditar algún títulu, ho??

-Home, pues tengo tatuáu nel sobacu derechu el primer premiu del campeonatu de parchís del pueblu?

-¡Vaya, qué lástima, rapaz!? si el premiu hubiera sido del campeonatu de brisca por parejes, que ye onde se faen mas señes, igual podía metéte de presidente o consejeru de alguna empresa nacional? pero col parchís, va a ser que non?

Compartir el artículo

stats