La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

¿A que nos fríen a impuestos?

Seguro que nadie busca otras formas de limitar el gasto

¡Vaya por Dios!: ya están bombardeándonos con mensajes diciéndonos que nos van a aligerar el bolsillo para atender necesidades ineludibles de carácter sanitario, educativo y similares. Pese a que hay fórmulas mucho mas interesantes para disminuir el gasto como, por ejemplo, limitar la competencia de las autonomías únicamente a organizar el disparo de voladores en las fiestas patronales, como casi ninguno de los que pisan moqueta pagada con dinero público está dispuesto a regresar a les madreñes no va a quedar mas remedio que aguantar que nos arreen nuevos bocados en la nómina?

-¡Ta visto que nun tenéis ni idea de lo que ye la mejora de la sanidá, que ta afogá de recortes!? en sin perres nun se va a poder facer ná?

-?Esto? ¿que ye, que van facer algo con les listes de espera, ho?

-¡Home, claro!?

-¿Suprimíles??

-?Eh? puesss? non, lo que vamos facer nun ye suprimíles, sino modificáles?

-¿El qué, ho??

-Pues ta bien claro: en lugar de solo "listes de es-pera", vamos facer "listes de es-manzana"?. ¿nun ye genial?? ¡¡ye que, así, de pasu promocionamos el productu pomológicu rexional!!? ¿Que i parez??

-?Que nun tengo palabres, fíu?

-¡Ah!, y además nun va a haber solo "listes"?

-¿Qué ye, que vais poner "fiches", ho??

-Non: vamos poner también "tontes"? ¡que ya ta bien de promocionar namás a les "listes", porque les "tontes" también tienen derechu a figurar? y nun pongas esi caretu tan raru, que toy diciéndolo en serio? ¡que nun pongas esi caretu, joé!? ay? ¡ay,ay!? ¡Belorcio!? ¿tas bien, rapaz?? ¿nun habrás comío jabón, eh?? dígolo porque esa espuma que te ta saliendo del focicu, pues non sé yo? ¿un qué, ho?? ¿que te dio un "ictus"?? ¡ay, mira, pues entós voy ponéte en una "lista" d'espera!? ¿o prefieres tar metíu en una "tonta"?? ¿cómo?? ¿el qué, ho?? ¡méca!? ¿que tien que ver laputaquemeparió con esti asuntu, ho??

Como aperitivo del proyecto expropiatorio de los euros que nos quedan, anuncian que subirán los impuestos directos, los indirectos, los perpendiculares y los oblicuos. Estos dos últimos me parece que todavía no fueron inventados, pero tratándose de quitarnos perres, a alguien se le ocurrirá cómo hacerlo? y aunque no se les ocurra, aún así sacarán a alguien (o alguiena) para que declare algo y así tengamos la ocasión de escorromoñarnos de risa repasando en youtube las declaraciones, por eso de que las penas, riéndose de determinados prójimos (o prójimas), son menos?

-Pues sí, fía, ési ye el proyectu ? pa empezar, van subir el techu de gastu?

-¡Ah madre!? ¿y éso que ye, ho??

-¡Na!? que van trasladar a los encargáos de facer el presupuestu al pisu baxo cubierta del ministeriu?

-¿Pa qué, ho?

-?Pues pa mi idea ye pa que ten mas oxigenáos y trabayen con lluz natural, polo del cambiu climáticu? Y también ta lo de "destopar" les cotizaciones?

-¡Ay, mira, éso me parez muy bien, porque y-os tengo una maníaaa!? ¿pués creer que el añu pasáu, como el prau la romería taba tóo afuracáu polos putos topos, escoñé los tacones de los zapatos imitación Manolo Blanosequé que i había compráo al manteru de la esquina?? ¡cinco euros tiráos a la basura!

En cualquier caso, da la impresión de que las grandes obras que está impulsando la administración central no van a dejar otra opción que elevar los impuestos. Como de costumbre, no nos cuentan ni la mitad de lo que sucede, pero aunque no nos lo expliquen, de pagar seguro que no nos libramos?

-?Ye que lo del Valle de los Caídos va llevános una porretá de perres?

-¿Que qué, ho?? ¿lo de sacar a Franco?? ¡tú nun tas en lo que celebres!? ¡¡con dos empleaos y un furgón fúnebre fáeslo tóo!!?.

-?¡Ay, Silverio, que nun te enteres de ná!? lo de Franco ye la disculpa, porque lo que pasa ye que a un cargu muy altu, aficionáu a visitar videntes y a que i echen les cartes, una de eses que sal pola tele en mediu los programas de teletienda díxo-i que debaxo la tumba de Franco había unes reserves de petróleu de órdagu y que, comparáo con elles, les de la Arabia Inaudita ésa son el mexiu de un gatu? ¡y ahí ta la razón de toa la urxencia que i tan dando al asuntu y la falta de perres pa financiar el furacu y tóo éso!? Lo que pasa ye que quieren facélo tóo en secreto, porque si nun hay petróleo, el gastu nun taría justificáu y, encima, tendrían que aguantar el pitorréu nacional?

-?O sea que tienen que sacar a Franco por esi asuntu?

-¡Si ya lu sacaron, chaval, que nun das una!? como que ya lleven excaváu un pozu de dos kilómetros de profundidad?

-¿Y nun encontraron ná tovía, ho??

-?Home, pues parez que encontraron la embajada que la Generalitat abrió nel Infiernu? pero nun quieren destapálo, pa nun judicializar les relaciones con el independentismu?

Compartir el artículo

stats