La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Fichajes fastuosos

Sobre la fijación de los partidos políticos de buscar "mirlos blancos" para sus listas electorales

Para preparar las listas electorales, la mayor parte de los partidos se han lanzado a fichar presuntas joyas con las que, presuntamente, ganarán las elecciones, si, presuntamente les votamos. Unas veces la pesca se hace en los caladeros de un partido con el que compiten, y otras en los ámbitos deportivos y artísticos y, claro, eso sienta como un tiro a los de siempre, que se creían ya metidos en las listas y, de repente, resultan desplazados por un "parvenu" (léase "pagvení", que es francés, como esas guarraditas que anuncian en los contactos de la prensa)?

-¡Tas muy equivocáu, rapaz!? si el mi partíu diz que ési ye el meyor candidatu, ¿cómo diba yo a disgustáme porque me coloquen en un puestu onde ye imposible salir elegíu, o porque en llugar de poder mangonear al facer les listes pa´l Congresu van y encárguenme lleva-yos el café a los reuníos pa esi cometidu??

-?Ya?pero como da la casualidá de que i echaste toa la cafetera col café hirviendo po´l cogote a Belorcio, el "fichaje-estrella", la xente ya ta comentando que tas muy picáu?¡y menos mal que, el probitín, como ya taba esperando alguna trastá tuya, tenía puestu un body de amiantu que i tapaba desde el pescuezu al tobillu!?

-(¡Ah cabritu!? ¡¡o sea que yera por eso polo que nun dixiste ni pío!!)? ¿El qué, ho?? ¡¡home, por Diossss!!? Tal parez, que nun me conoces, Epaminondas?

-Non, si conocéte conózcote bien? por eso lo digo? De toes formes, vamos lleválu al hospital por si tiene alguna quemaúra?

-¡Ay, claro, eso ye lo meyor!? y nun esperéis a la ambulancia: cogé-i el coche oficial del partíu, que yo nun lo voy necesitar?

-¡Crashhh!?

-¿Silverio?? Oye, nun vas creer lo que acaba de pasar? ¡¡saltaron les cuatro ruedes del coche a la vez y al candidatu tan intentando recomponélu en traumatoloxía!!? ná, que hasta les xenerales de dentro cuatro años nun se va a poder presentar?

-¡Ay, probitín!?

-?Menos mal que tien un hermanu gemelu y podemos salir de esti mal tragu?

-(¡Mecagüenla?!)? ¡Ay, probitín!? ¿Y tú qué coño quiés, Jonatán-Adrián??

-?Que diz mamá que ónde pusiste el serruchu, que ta buscándolu pa cortar el güesu del jamón y nun da con él?

Aunque se piensa que cazar para las listas de un partido al que ha militado en otro o se ha dedicado, por ejemplo, al arte, es sinónimo de éxito, a veces las cosas salen torcidas, porque el riesgo que se corre cuando se hace un fichaje estelar es muy grande, como han demostrado las experiencias del pasado?

-?¡Y vos digo que les encuestes tan pero que muy equivocáes, y que el nuestru partíu? (¿cómo dices que se llama esti partíu, ho?? ah, sí, munches gracies)? va a quedar meyor que taba anantes de la convocatoria? ¡¡y tóo ye gracias a los votos que va a recibir de? de?!! (¿cómo se llama esti pueblu, ho??Ah, sí, claro)?

-(¡Por tu madre, fai el favor de prestá-i atención al apuntaor!)

-(¡Que apuntaor ni que lleches!? ¡¡enrollóse con una azafata y anda por ahí, de refocile, y dexóme vendiu!!?.A tóo esto: ¿yo preséntome al Congresu, al Senáu o a la comisión municipal de Festejos?? Ye que como tóo lo del fichaje fue tan rápido, nun tuve tiempo de enteráme bien)?

De todas formas, no se puede perder de vista que hay fichajes-estrella que sí responden a las esperanzas que se depositan en ellos, porque son gente preparada que, al recibir la propuesta, todavía se esmeran mas en hacer bien las cosas?

-¡Vais ver qué fichaje, neños!? ¡¡voy sorprendévos!!?

-?Sí, como el añu que liásteis al barítonu aquel, cantante de ópera, que nun se i ocurrió mas que dir a facer campaña el día "les comadres" cantándo-yos "Muñequita Linda"? y agora nun puée facer más que papeles pa la voz de contratenor?

-¡Ná, nun tien ná que ver!? ¡¡ésti ye un fenómenu!!?

-A ver, a ver?¡méca, si ye un mahometanu, con turbante y tóo!? Nun se yo si? porque la xente d'aquí ye un poco racista?

-¡¡Nomenó, esti chaval ye de El Berrón!!?. lo que pasa ye que ye muy perfecionista, y cuando lu fichamos dijo que diba a preparase a conciencia, y entre otras coses forróse a comer pistachos, que tienen muncho fósforu y eso ye buenísimo pa´l intelectu?

-¿Y lo del turbante qué, ho??

-?Pues que tanto pistachu y tanto fósforu resulta que un día picó-i la cabeza, rascóse y entós el fósforu prendió como si fuera una cerilla? Total, que se i incendió el pelu y se i quemó una meninge? pero les otres dos tan perfectes, ¿eh?? ¿Cómo dices, ho?? No, la bizquera ye algo nuevu?ye que, al parecer, confundióse al venir y llamó del pisu de al lláu, onde tienen el estudiu de filmación de películes porno, y creyó que aquelles moces yeren les que diben con él en la lista al Congresu?

Compartir el artículo

stats