Catorce intérpretes participaron en la cuarta ronda eliminatoria del XVIII Concurso de Canción Asturiana de San Martín del Rey Aurelio, que se celebró en el teatro de El Entrego. Un centenar de aficionados asistieron a la gala para disfrutar de una intensa tarde de tonada.

En la categoría absoluta participaron Adotino González Menéndez, de Cangas del Narcea, que interpretó "Asturies tien un Xixón" y Aquellos Bueyes"; Antonio Campo Chacón, también de Cangas del Narcea, que se decantó por "Dos Villas tiene Langreo" y "Hermosa Villa de Mieres"; y el gijonés Sergio Menéndez Fernández, que participó en el certamen de San Martín con "Carretera de Colloto" y "Dos villas tiene Langreo".

Faustino Braña Peláez, de Gijón, intervino con "Adiós conceyu Quirós" y "Playina la de Xixón", mientras que Manuel Roza Llera, de Colunga, cantó "Hoy llaven les escombreres" y "De la Virxen el Carbayu".

En la categoría de aficionados pasaron por las tablas del teatro de El Entrego Laura Riesgo Busto, "La xanina de Avilés", con "Adiós conceyu Quirós" y "Toca la gaita gaiteru"; y Marcelino Díaz Ordóñez, de Aller, con "Cuánto trabayó mío güelu" y "Molín propio".

Adolfo Amandi Álvarez, de Gijón, incluyó en su repertorio "Enriba del to teyáu" y "Nun traigas carbón pa casa". El mierense Ángel Pastor Martínez interpretó "Déxame pasar que voi" y "Los güés de Xuana". José Ramón Álvarez Chacón, de Ibias, interpretó "Aquellos bueyes" y "Viva la xente minera", mientras que Maribel González Morán, de Laviana, intervino en la cuarta eliminatoria con "Coyí d'un artu una flor" y "La cabraliega".

"Amagostasti castañes" y " Ya nun vuelvo más a Granda" fueron las piezas elegidas por Manuel Arenas Pérez, de Peñamellera Alta. En la categoría de menores de 18 años participó Alejandro Peláez Rodríguez, de Cangas del Narcea, con "Canteros de Covadonga" y "En el corazón de Asturias". En la Muestra de Gaita participó el joven gaitero de Blimea Enol García.