Iniciativa pol Asturianu ha diseñado una colección de carteles en lengua asturiana con las normas generales de prevención del contagio por coronavirus para utilizarlos en las redes sociales o imprimirlos y colgarlos en lugares públicos como comunidades de vecinos, tiendas, gasolineras y otros espacios públicos. "Llava les manes, manín", "Nun toques güeyos, nariz, nin boca" o "Agora la meyor manera de querese... ye distanciase" son las recomendaciones que aparecen en los carteles editados por la organización.

"Creemos que cuánto más información tengamos ye meyor pa toos y toes y ye necesario tamién ufiertar esa información n'asturianu pa da-yos más visibilidá a eses normes y tamién normalidá al idioma", manifiestan desde la asociación y añaden que "pa Iniciativa pol Asturianu ye importante cumplir eses normes, y amás tamos seguros que vamos llograr xuntos y xuntes parar l'andanciu del coronavirus".

Los carteles están disponibles en las redes sociales de Iniciativa pol Asturianu como Instagram (@iniciativaxast), Facebook (Iniciativa pol Asturianu), Twitter (@IniciativaxAst) y en la página web de la organización.