La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Alarma alimentaria en Halloween

Como todo tiene su lado positivo, el apocalíptico toque de trompeta que acaban de dar unos expertos mundiales en no se qué cosa acerca del consumo de carne ha provocado la revisión argumental de esas coñazas series de televisión de zombies que se alimentan arreando bocados al personal: de ahora en adelante, los zombies se dedicarán a asaltar verdulerías y a las aldeanas que bajan al Mercado del Sur con las cestas llenas de lechugas y rabanitos, siendo los primeros planos mas impactantes aquellos en que los guionistas describen como esos perversos muertos vivientes se inyectan zumo de acelga en vena y bailan desnudos, tapándose lo imprescindible con una faldita de plátanos, la misma que en su época lanzó al estrellato a Josephine Baker. En nuestra vida cotidiana, el primer festejo que se celebra tras la alarma alimentaria -el de Halloween- ya ha experimentado las consecuencias de la psicosis que se ha desatado?

-¡Ay, qué guapinos tan estos neños, con eses ojeres y esi hachu claváu en toa la cresta!... ¿dó-i-vos unos caramelinos como el añu pasáu, fíos?...

-¿Caramelos?.... ¡¡¡con azúcar!!!... oiga ¿nun i dixeron nunca que usté tien alma de asesina, ho?...

-¡Ah madre!...

-¡Ni madre ni lleches!... un caramelu al día incrementa en un 18% la posibilidá de que, cuando sea vieyu, ande diabéticu perdíu?

-?Entós? ¿y unes galletines?...

-¡Eso, pa que se me dispare el collesterol y los triglicéridos faigan fiesta en les arteries taponáes!...

-?Pues como nun vos dea unes ramines de apiu? voy dir por elles a la cocina?

-?Ay, sí? porque el apiu ye sanísimu... ¡munches gracies, muyer!?

-?Bueno, aquí toy con estes ramines de? ¡ay la madre que los?!.... ¡¡esos chorizos acaben de desvalijáme el recibior!!... el felpudu, el pomu de la puerta, el paragüeru y hasta el percheru col abrigu imitación a pelleyu de coneju y tóo... ¡y mira que lo taben diciendo pola radio, que había en Xixón una banda de enanos disfrazáos de neños que y-os da por robar too lo que pillen en el "hall"!... pero ¿cómo diba yo a pensar que me la diben a pegar a mí, que pasé media vida faciendo contrabandu de tabaco y toy acostumbrá al delitu?...

Que el festejo de Halloween haya coincidido con la representación en vivo en el parlamento catalán de la exitosa serie "Aquí no hay quien viva" es una mera casualidad y no hay que darle mas vueltas. De todas formas, no es de extrañar que en medio del revuelo político y la alteración generalizada, lo de las máscaras provoque algún susto desmesurado, porque algunos tienen los nervios desatados y hasta tropiezan con ellos al caminar?

-¡¡¡¡Ahhhh!!!!... ¡mare meva Moreneta, vaya sustu que me acabes de dar, so cabritu, con esa careta que lleves!...

-¿Careta?... non, fíu, ye la mi cara de toa la vida?

-Pues tien que tar pasándote algo, porque das mieu, rapaz?

-?Como nun sea que acabo de lleer les últimes encuestes de les perspectives del nuestru partíu pa les elecciones del 20 de diciembre?

-¡Ay, pues si les tienes por ahí déxameles pa echa-yos un vistazu!... ¿que qué, ho?... ¿que si toy aficionándome al masoquismu, ho?... ¡nomenó!... ye que, viendo la cara que traes, toy seguru que, en cuanto les llea, va a ponéseme la misma a mí? y con esi métodu aforro una porretá de perres en maquilláme? oye: en algo tien que notáse que soy nacíu en San Feliú del Tres por Cientu?

De todas formas, lo que va a dejar huella indeleble en nuestra sociedad es el reciente ataque frontal al consumo de carne, con anuncio y amenaza de todo tipo de enfermedades para aquellos que se atrevan a mantenerla en su dieta. Y hasta es previsible que el informe de la OMS acabe alterando no solo comportamientos alimenticios, sino incluso el sentido de muchas de las palabras y expresiones que, hasta que se publicó el informe, tenían un significado muy concreto y determinado?

-?Entós, el acusáu va y ataca a esi probe paisanu, el mi cliente, con un arma de fuegu?

-¿Nun puée ser mas concretu, ho?...

-Pues sí, señor comisariu: esi jíbaru tiró-i a Silverio un chorizu criollu que taba asando en la parrilla?

-¡Que espantu!...

-?Y, como nun i acertó, lanzó-i después un arma blanca?

-¿Un cuchillu?...

-?Non, que mas quisiera el probe Silverio?¡lanzó-i una riestra de butifarres blanques!...

-¡Eso ye demasiáo!...¡¡hala p´al cuartón, so desalmáu!!...

-¡Señor comisariu, cuidáu!... ¡¡que esi bandidu lleva metíu en bolsu un bocadillu de jamón, envueltu en "albal"!!.... ¡¡¡igual nos lu quier echar!!!....

-¡Ay, por Dios!... ¡¡¡¡que vengan los Geos y los que desactiven armes de destrucción masiva!!!!...

Compartir el artículo

stats