La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

¡Marchando otra de Siglo de Oro!

Las meteduras de pata de los políticos en televisión se multiplican en época electoral

¡Hay que ver qué mal café tiene la gente cuando formula preguntas a los políticos!?y menudo nivel tienen los políticos cuando responden. No hace mucho, el líder del PSOE, en una entrevista en TV atribuyó la ley de divorcio de Adolfo Suárez al partido socialista, y en otra el presidente del gobierno se metió en un berenjenal al responder a una cuestión relativa a la pérdida de la nacionalidad española. Para completar el cuarteto, la semana pasada los líderes de Podemos y Ciudadanos se cubrieron de gloria a propósito de Kant. Hombre, lo de Kant es mas enrevesado, por lo que resulta mas fácil disculpar el planchazo; pero quienes aspiran a mandar deberían cultivar mas el intelecto, porque la gente tiene a veces unos conocimientos sorprendentes, y hay que ponerse a la altura de aquellos a los que se va a gobernar en breve?

-¡Ah Silverio!...fáime el favor de dir a la biblioteca a búscáme la "Crítica de la razón pura" y "La ética a Nicómacu", que voy servir les fabes?

-¡Coñi, Veneranda!...¿que ye, que si nun llees un poquiñín de filosofía anantes nun les digieres bien, ho?...

-¡Tú calla y tráemelos!...a ver?el de Kant tien 392 págines, y el de Aristóteles 320?entós va dir meyor el de Aristóteles? ¿véslo?...ye que esta mesa tien una pata mas corta, y si nun i mango un llibru enbaxo muévese y el caldu de les fabes ponme el mantel perdíu?¡ay recoño!...

-¿Qué te pasa agora, né?...

-¡Esa joía silla comprá en les rebaxes, que nun asienta bien!... a ver?tráeme el "Elogiu de la llocura", que parezme que con esi llibru bástame?¡ay, lo que nun solucione Erasmu de Rótterdam nun puée arreglálo nadie!....¿contéte alguna vez lo bien que me diben, de neña, les obres completes de Aristóteles, pa subíme a coyer les tabletes de chocolate que escondía la mió ma, ho?...total, que desde entós aficionéme a la filosofía, y hasta el día la fecha, fíu?

Como todavía estamos en precampaña, es de suponer que los candidatos aún no han soltado todas las barbaridades que les rondan la cabeza, por lo que no se debe perder la esperanza de conseguir escuchar cosas gordísimas según se vaya aproximando el 20 de noviembre. De hecho, las casas de apuestas se están forrando, ofreciendo muchísimas posibilidades para apostar?

-¿A cómo está que llega un candidatu a Calatayud y va y pregunta pola Dolores creyendo que yera una concejala, ho?...Seis a uno?ah?¿Y cuánto se pagaría si apuesto a que lu tiren al pilón después de face-yos la pregunta?...Tres a uno?claro: como ye seguro que lo van facer, lo normal ye que paguen poco?

-Bueno, si i gusta el riesgu, también puée apostar a que el primer candidatu que faga un mítin en Granada se muestra muy interesáu en visitar La Alhambra, porque ta seguru de que ye onde se fai la famosa cerveza?

-¡Ah!...¿que ye, que nun se fai allí, ho?...pero ¿nun decíen que La Alambra yera tan importante?...

-(¡Méca!)? oiga? ¿usté ye un apostante normal o ye un políticu?...ah, que ye un políticu aficionáu a apostar?estooo?mire, si ta interesáu en seguir falando con esta empresa, voy pasálu con otro empleáu?porque un servidor se va directamente a profesar en La Trapa, que pasen la vida en silenciu?¡porque si escucho una palabra mas, comparáu conmigo Hitler sería una teresiana!?

Es preciso que los candidatos tengan en cuenta que los españoles de a pié no solo destacamos en filosofía, sino que brillamos en todas las ramas del saber?vamos, como que estamos a punto de alumbrar un nuevo Siglo de Oro. Por tanto, los políticos están obligados a estudiar por las noches como si preparasen una oposición, para que no les vuelvan a pillar en un renuncio?

-A ver?¿qué tien que responder si i pregunten si conoz a Beethoven, ho?...

-?¡Ta-ta-ta-chaaaánnn!...

-¡Muy bien!...¿y eso que yé?...

-?Pues ye?¡Ta-ta-ta-cháaaannn!...

-(¡la madre que lu?!...¡¡voy pedir aumentu de sueldu, por dedicáme a enseña-i algo a esti acémila!!)?Bueno, vamos pasar a da-i un repasu a la historia?a ver?¿sabe algo de Carlos V, ho??

-¡Ay, yo paso de cotilleos, fíu!...¡¡bastante tengo con ocupáme de la campaña!!...

-¿Y de Felipe el Hermosu?...

-¡Vas dáu, rapaz!...porque nun pierdo ni un minutu viendo "Gran Hermanu"?

-¡Dimito!... ¡¡yo dimito pa siempre, nun quiero volver a vélu, que me da urticaria!!...

-¡Pues anda que a mí, el perder el tiempu con usté!... Oye Belorcio: fai el favor de llamar al que nos recomendó a esti mazcayu y dí-i que busque otru profesor particular, pero qu´esta vez nun sea de los que tan tóo´l día engancháos a "Sálvame", porque a mi lo que me fai falta ye alguien que me prepare culturalmente ¡y non un pelagatos que nun fai mas que contáme chorráes!?

Compartir el artículo

stats