La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Arrepentidos los quiere Dios

Cada vez que un independentista catalán abre la boca, sesenta empresas se desplazan a Zaragoza

El cóctel compuesto de artículo 155 light, elecciones autonómicas prematuras, inhibición de quien no debería nunca inhibirse de actuar y declaraciones, precisamente, de los que están menos dotados para declarar (¡que declaren lo de Hacienda, por imperativo legal, y luego que se callen!) está resultando letal para los ex mansurrones ciudadanos, que ya están hasta el gorro y dispuestos a demostrarlo a quienes se atreven a decir que son sus representantes. Mientras tanto, los valerosos independentistas de Bruselas continúan con su intensa actividad política y divulgativa, intentando convencer a los belgas de que la sardana se bailó en el paraíso terrenal con motivo de la boda de Adán y Eva, y tras agotadoras jornadas laborales se solazan yendo al karaoke?

-¡Venga, Puigetcétera, que agora tócate a ti!... Aquí ta el micrófonu?

-A ver si ponen algo meyor que lo de ayer, que pa mi idea fue algún infiltráu de la Ezquerra el que me fizo cantar "El emigrante" de Juanito Valderrama? ¿Y lo de antiayer?.. .toy seguru que nun fue casualidá que me saliera una canción de "La Corte de Faraón"?

-¡Ná, nun hay que pensar mal, hom!...además, lo que presta n´esti karaoke ye que tú nun elixes lo que vas cantar, pues eso determínalo el azar?

-?En fin?hoy tócame cantar?¡¡"Se va el caimán"!!...y lluego decís que nun ta trucáo?.

-¡Tranquilu, paisanu!... mire, con usté vamos facer una excepción? Ya que fala tan sueltu el francés, ponémos-i una de un cantante gabachu de los años sesenta, "Antoine", que seguro que i gusta y puée lucíse?

-¡Ay, sí, el "Antoine" aquél!... A ver por ónde sal el karaoke agora? La canción ye "Cabellos largos, idees cortes"?La verdá ye que nun se como tomálo?claro que la alternativa de "Se va el caimán" non ye platu de gustu?¡oiga, ho!...¿nun tien algo de Marisol, ho?.... porque ta apeteciéndome "Corre, corre caballito"?

En medio de todo este xaréu, la prensa da cuenta de que las empresas se fugan de Cataluña y buscan aires nuevos donde poder evitar el inevitable y creciente boicot ciudadano a los productos catalanes, para que a algunos les bajen los humos y reciban una ducha de realidad. Cada vez que abre la boca un independentista, sesenta empresas se desplazan a Zaragoza, y si además de abrir la boca habla, entonces son doscientas. Sin embargo, no todos comparten que el empleo en la región esté bajando, y entienden que todo es meramente conyuntural?

-¡Claro que ye mentira que nun faen mas que escapar o cerrar empreses!... A modo de exemplu, acabo de montar una en Sant Feliú de Guixols en la que ya trabayen diez empleaos, y creciendo?como que, pa añu nuevu, doblamos el personal?

-¡Ay, que aliviu da oyir eses coses!... pues del mismo modu que tú yes capaz de crear una empresa y dir p´arriba, otros tantos puéen facer lo mismo, y así damos-yos en los morros a esa panda de agoreros y derrotistas? Por cierto: ¿de que ye la tu empresa?...

-Ye inmobiliaria?ocupámosnos de vende-yos o alquila-yos pisos y naves industriales a los que busquen sitiu en Madrí y otres ciudáes?¡Ye un filón inagotable, rapaz!... ¿Cómo diz, ho?...¿A qué vien eso de llamáme "sinvergüenza"?....Ah, que non dixo eso? ¿cómo?...o sea que lo que quier ye que i busque algo pa invertir en Sigüenza, provincia de Guadalajara?ná eso está hecho.

-?Estooo?pues, pa decí-i la verdá, lo de la declaración de independencia decidímoslo xugando a los chinos nel chigre del Parlament?

-¿El que diz, ho?...

-Bueno, nun i voy a descubrí-i ná que nun sea sabío por tóo´l mundu, porque ye lo que tienen los carajillos: que si el chorrín de coñá que te echen ye de garrafón, engarries un peu soberanu, reblandécesente les meninges y, a continuación, empieces a facer coses muy rares?

-¡Pero bueno!...¿entós tóo lo que dixeron en??

-¡Que non, cristianu, que ye lo que yo i diga!.... Y lo del referéndum?¡ay Dios!...si yo i contara la verdá?¡¡pero si hasta metimos un enanu en cada urna, pa que fuera rompiendo les papeletes que decíen que de independencia ná de ná y les cambiara por otres con el "sí" que llevaba preparáes!!? Taba tóo amañáo, porque si non ¿de qué, ho?...

-¡Ay la Virxen!...

-¡Ah, y esa ye otra!...la "Moreneta", de negra ná, fiu: tíñese el pelu y la piel toes les semanes en la peluquería de Montserrat pero como interesa facer la pelota a los nigerianos que anden vendiendo por ahí coses falsificáes pa saca-yos el votu, la probe tien que andar tóo´l día disfrazá de subsahariana?

-¡Nun puée ser!...¡¡ye imposible oyir mas atrocidáes en menos tiempu!!...

-¡Méca, olvidábaseme!... que yo nun me llamo "Carme", que eso ye solo el nombre artísticu. En la fe de bautismu, figuro como "Manolita" y con apellidu extremeñu?Bueno, ¿qué?...después de estes declaraciones tan explosives ¿salgo en llibertá con fianza, ho?...

-Pues me temo que non, muyer?y non pol tema la independencia, que eso ye una chorrá?lo que pasa ye que, con les sus declaraciones, al magistráu acaba de da-i una mezcla de anxina de pechu y cólicu patatero, y el sustitutu va a ingresála en prisión por tentativa de asesinatu de funcionariu xudicial?

Compartir el artículo

stats