Ediciones Trabe acaba de publicar el poemariu 'Cantar de ti mesma', de Pablo Texón, obra ganadora del Premiu de Poesía Xuan María Acebal del Principáu.

Nesta obra, l'autor fala de la muerte de la madre y "superando los tópicos y llugares comunes esperaos no melancólico de la elexía, topamos a un autor capaz de construyir con madurez una celebración d'esa vida que muda cola muerte de los qu'amamos pero sigue siendo un movimientu al futuru", indiquen dende la editorial.

Nesi sentíu, falen d'esta obra como "un llibru clave na lliteratura en llingua asturiana, que recupera l'alegría popular y abre una puerta a la superación de la nostalxa estática y la señaldá de la que ficimos identidá lliteraria y cuasi antropolóxica".

Pablo Texón Castañón (Felechosa, Ayer, 1977) ye poeta, narrador, traductor y articulista, amás de lletrista pa dellos grupos musicales asturianos. Académicu correspondiente de l'Academia de la Llingua Asturiana, tien publicaos los poemarios 'Toles siendes' (Premiu Nené Losada Rico 2003), 'La culpa y la lluz' (Premiu Teodoro Cuesta 2006) y 'Allumamientu' (Premiu Xuan María Acebal 2018). Nel 2017 publicó 'Media vida. Poemes y cantares', recopilación de tola so poesía hasta entós.