La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Grandes carreras

Van más rápido los huidos catalanes de la Justicia española que el Fórmula 1 de Fernando Alonso

Parece que se empieza a detectar la resurrección de Fernando Alonso, después de que los ingenieros de su escudería descubrieran que los Fórmula 1 corren mas si las ruedas no tienen forma de rombo, y tras despedir a los fabricantes de petardos de la Comunidad Valenciana que se encargaban de prepararle el motor aquel que, un día sí y otro también, saltaba por los aires. El domingo pasado, Alonso quedó séptimo?

-¡Y tovía pude quedar meyor!? pero claro, en la última curva va y aparez la neña esa independentista, que iba despendolá col utilitariu? ¿Cómo que quién, ho?? ¡¡la Marta Rovira!!? pues como vos diva diciendo: adelantóme y llegó sexta?

-¡Pero si esa muyer había marchao a Suiza, pa que el Supremu nun la facturara pa la cárcel, no a Bahrein!?

- ?Eso ye lo que yo i traté de explicar, pero desde que cerró la puerta´l coche olvidóse-i levantar el pié del aceleraor, atravesó una porretá de países y acabó metía en esti circuitu asiáticu. Como diba escagalurciá de mieu por si la pescaben y nun paraba de repetir "¡Méca!? ¡¡Méeca!!? ¡¡¡Méeeca!!!. El su "tom-tom", que se activa pola voz, llevóla hasta Arabia ensin escales?

-¿Y lo de seguir hasta Bahrein??

-?Pues como diba escopetá y nun paraba en les fronteres, lanzó po´l aire a un funcionariu de aduanes que acabó colgáu pol turbante de un minarete. El paisanu picóse, y mientres se colingaba y llamaba a la oración, juraba que i diba a tatuar les "Mil y una noches" en los focicos, por lo que tovía corrió más?

Si no fuera por lo que es, en varios países europeos deberían estar encantadísimos con el turismo no veraniego que les está llegando, pero hay que plantearse qué sucederá el día que se corte el grifo del dinero, y habrá que ver qué hacen para llegar a fin de mes?

-?Pues yo téngolo ya decidío: voy metéme al mundu del cine?

-¿Que qué, ho?? pues, con esi flequillu cortáu cola motosierra, como nun quieran facer una versión punkie de "Marcelino, pan y vino", non se yo?

-¡Eso díceslo porque yes una envidiosa!?

-De envidiosa ná, nena? Además, deberíes saber que yo presentéme a un "casting" pa una nueva versión de "Heidi" y cogiéronme?

-¿Que te cogieron?? ¿Qué ye, que van rodar "Heidi menopáusica", ho?"?

-¡Cuenta-yos la verdá, muyerrr!? que te cogieron, pero po´l brazu pa lleváte hasta la puerta de serviciu y dáte una patá nel culo de recuerdu y en sin testigos?

De todas formas no se debe tomar a broma la posibilidad de que los independentistas que decidieron independizarse del Tribunal Supremo hagan una carrera importante en el ámbito cinematográfico: Marilyn Monroe, por ejemplo, se independizó de las fajas y sujetadores "blindados" de los años 50 y liberó sus carnes de la opresión, y es sabido que los paisanos que iban a ver sus películas en realidad era solo para apoyar sus ideas independentistas. Y, además, ¿quien no recuerda a la entrañable familia Trapp, obligada a huir del nazismo??

-¡Ah madre!?¿y vais ponevos esos trapos vieyos, ho??

-Sí, ho? Ye que vamos facer una superproducción en Suiza, y como tamos tóos tan perseguíos la propaganda ya ta fecha? ¿Qué te parez el vestuariu que nos dieron, Veneranda??

-Home, la verdá: parecéis un híbridu de la Familia Adams y el cuadru esi de Goya, "La familia de Carlos IV"? De toes formes, a mí lo que me tiene intrigá ye que nos hayan traío a tóos en un avión a Suiza, y que la xente nun hable alemán ni coses pol estilu?pa mi idea que esto ye bable?

-¡Ná, muyer, eso ye normal!?siempre hubo munchu emigrante de Asturies en Suiza?¡¡hala, venga, vamos a rodar!!?a ver?sí, ágora tócanos la escena en la que entramos tóos en la fortaleza de los malos y, en cuanto empecemos a cantar, vuélvense buenos y ayúdennos?(¡y tú, Silverio, so imbecil!?¿nun te dixe que me buscaras xente que chapurreara el alemán, ho??¡¡y tapa como pueas esi cartel del "Centru Penitenciariu de Villabona", que estos mazcayos tovía van a a acabar dándose cuenta del trucu!!)?

Compartir el artículo

stats