La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Gymkhana poselectoral

Una fórmula jocosa para garantizar el acceso de los candidatos a la Moncloa

Da la impresión de que la sociedad española necesita ser sometida a un tratamiento urgente contra la crispación y la ansiedad que arrastra desde el 20 de diciembre por culpa de las elecciones y la prorroga de seis meses con la que han acabado de machacarnos al no ponerse de acuerdo los que estaban llamados a hacerlo. Es un tema que se palpa en todos los ambientes, y no hay conversación que no resulte interferida por algún comentario en la materia?

-¡Muy mal, fíu!... ¡¡toy muy malín!!...

-?O sea que nun remontes, ¿eh Belorcio?... La verdá ye que se te ve muy acabáu en lo emocional?¡igual tendríes que dir mas veces a la semana al psiquiatra, pa que te faga la "hidroterapia" esa!... ¿El qué dices, ho?... ¿Qué ye "psicoterapia"?... Pues, fíu, eso nun me suena? y como el paisanu tien la consulta enfrente la playa, pégame mas lo otro?

-?Pues lo que te diba decir: que non, que nun pienso volver.

-¿Nun te prueba, ho?

-¡Pruébame demasiao!, ési ye el problema. Ye que, como el paisanu taba obsesionáu col asuntu electoral -según parez, los psiquiatras son xente como nosotros, que también se escagalurcien si tomen gambes caducáes-, dio-i por creer que ye diputáu de un partíu llamáu "Mordemos", y pasa too´l día persiguiendo a bocáos a la clientela.

-¡Qué terrible!...

-¡Dígotelo yo!.. .porque péga-yos unos mordiscos de campeonatu, y tóo en sin face-i un análisis previu de sangre al mordíu, por lo que puée acabar contagiáu de sabe Dios qué coses?

Una de las actividades lúdicas más útiles para relajar a la ciudadanía podría ser la celebración de una gymkhana a nivel nacional, ya saben: ese juego en el que varios equipos tratan de completar una serie de pruebas y de hacer un recorrido siguiendo pistas y claves que ha inventado el organizador. En lugar de meterse a negociar después de que se proclamen los resultados los elegidos podrían acceder a la Moncloa en función de su habilidad para interpretar las claves y hacer bien las pruebas propuestas?

-?Vamos ver? aquí diz que? ¡méca!? ¡¡que tenemos que facenos con un pelu´l sobacu de Susana Díaz!!....¿Quién ye capaz de creer que esa prueba se pué cumplir, ho?...

-Pues, fíu, ye de les mas fáciles? mírala, ahí vien cola bolsa´l "hiper"?

-?Y, naturalmente, con los brazos baxáos?

-Tú espera y verás: "¡¡Susana!!... ¡detrás de ti va unu de "Podemos" faciéndote burla!". ¿Véslo?... En cuanto se arremangue pa cruzá-i la cara al adversariu, aproveches y engarries-i un pelín y ya ta. Col cabréu, nun se va a enterar? hala, aquí tienes el pelu?¿qué mas vien agora, ho?...

-Hay que montar una rondalla pa dir a cantá-i al Nicolás Maduru "Se va el caimán, se va el caimán"?

-?¿Puée facése videoconferencia, ho?...

-Non, tien que ser en directo.

-¿Y si sobrevivimos a esa prueba, cual ye la siguiente, ho?

-Cantá-i también al Maduru "Non me gusta que a los toros vayas vestía de bolivariana", de Manolo Escobar?

-Fíu, yo cuando decíen que lo de Venezuela diba traer cola en estes elecciones ni por lo mas sagráo imaginaba que diba tener que asumir tantu riesgu?

Lo único que habrá que evitar en esta gymkhana es que, en lugar de los aspectos lúdicos y el espíritu de sana competencia, acaben dominando las malas artes y las maniobras encubiertas para eliminar a los adversarios, con el fin de hacerse con la Moncloa de manera muy poco ética?

-?Pues sí, la verdá: lo de la prueba pa disminuir los gases que influíen nel efectu invernadero, fue una engatá en toa la regla?¿que por qué, ho?...¡coñi!, porque Silverio arrastrónos a una ganadería de vaques, caún provistu de un rollu esparadrapu, pa taponá-yos el traseru a les vaques de modu en que, en 24 hores, nun emitieran gases d´esos que se lo carguen tóo?

-?Home, eso a mí parezme una idea de lo meyor, muy comprometía col planeta?

-Ya. Pero el asuntu ye que el cabritu de Silverio llevónos a una ganadería? ¡pero de toros!, y como somos tóos xente de ciudá, la verdá ye que nun nos fixámos demasiáo?yo encontrába-yos un poco rares les ubres, porque aunque les llevaben nel mismu sitiu, ni la collor ni la textura yeren les mismes. Total, que cuando fui a tapá-i el furacu a la que yo pensaba que yera una vaca, el bicho arreóme una coz que me sacó el apéndice pola vía rectal, y agora el ombligu llévolu sobre la última llumbar?pero, lo que me tién realmente preocupáu ye Veneranda?

-¿También i dieron una coz?...

-¡Qué va!... como tien un millón de dioptríes, pa situar el llugar onde i tenía que poner el esparadrapu, empezó a tocá-i la cabeza y la cornamenta?

-¿Y qué pasó?...

-Pues que i pegó un voltéu colos cuernos que la lanzó po´l aire y tovía nun baxó?

-Entós, ¿qué ye lo que te preocupa, ho?

-Jolín: preocúpame que nun puea baxar de les altures antes de les terceres elecciones, que tóo´l mundo diz que seran en diciembre, y que nun puea presentáse de nuevu?.

Compartir el artículo

stats