La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Barbón estará en el Día de les Lletres mañana

Adrián Barbón.

Adrián Barbón se convertirá mañana en el segundo presidente del Principado que acuda a la Xunta Estraordinaria de la Academia de la Llingua Asturiana por el Día de les Lletres. Hacía treinta años, desde la época de Pedro de Silva, que un presidente no participaba en este acto institucional.

El acto, que no pudo celebrarse en marzo por la crisis sanitaria, comenzará a las 12.00 horas en la Aula Magna de la Universidad de Oviedo, que sustituye al teatro Campoamor como escenario por la situación sanitaria. Está prevista la presencia de representantes políticos, sindicales y universitarios al máximo nivel. En la sesión se acogerá al nuevo académico correspondiente, Pablo Rodríguez Medina, y Xuan Xosé Sánchez Vicente recibirá el Premio Nacional de Literatura Asturiana. Barbón ya participó los dos años anteriores pero será en esta XLV edición cuando acuda como presidente, pues antes fue como secretario general de la FSA.

El presidente de la Academia, Xosé Antón González Riaño, destacó ayer a este diario que "el Día de les Lletres Asturianes ye'l día solemne nel que s'homenaxea a la lliteratura asturiana y se reivindica un futuru dignu pa la llingua y la cultura d'Asturies". Y matizó que "esti ye un Día de les Lletres mui especial: pola situación derivada de la pandemia, pola entidá del nuevu académicu, pola relevancia del Premiu Nacional de Lliteratura Asturiana y poles posibilidaes de solución xurídica definitiva en cuantes al estatus de la llingua".

Compartir el artículo

stats