Síguenos en redes sociales:

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

"Casting" de prestigiosos

La idea de que un personaje relevante presida un gobierno de concentración, en clave de humor

La idea de poner la disputada presidencia del gobierno de España en manos de alguien "con prestigio" se está difundiendo intensamente en los últimos días, pero uno de los problemas que plantea esa posibilidad es determinar qué diablos significa e implica "tener prestigio", por lo que está claro que no se puede dejar la solución en manos de los candidatos electos el pasado día 20 de diciembre: si no son capaces de ponerse de acuerdo en formar un gobierno de coalición con lo que tienen, mal se iban a poner de acuerdo en elegir un "prestigioso". En consecuencia, la única solución del conflicto pasa por encomendar la búsqueda a una empresa experta en "castings"?

-A ver?¡siguiente!? ¿y diz que se llama Silverio, ho?... Estooo?bueno, tien dos minutos pa explicános por que motivu se presentó a esti casting?

-¿Dos minutos, ho?... ¡con minutu y mediu sóbrame!: resulta que lo mío ye ser líder, y la cosa nun ye de agora ¿eh?, porque vienme de nacimientu?

-¿De nacimientu, ho?... ¿nun exagera un poquiñín, ho?...

-¡Ni un milímetru, paisanu!... Home, como que a la comadrona que asistió al mí partu metí-i una sanción de cinco díes de empleu y sueldu porque la muy guarra tocóme el culo?

-Home, ye lo normal, sería pa da-i les ñalgáes protocolaries?

-¿Ñalgáes? ¡Ahhhh!...¿o sea que usté ta de acuerdu col maltratu infantil, ho?... ¡Pues agora mesmo voy poné-i una denuncia!...

-Oiga, so espabiláu: aparte de que denunciáme ye una sandez, el delitu ta ya prescritu, porque usté tien mas de cuarenta años ¿non?...

-Pa´l delitu de tocáme el culo sí, claro que ta prescrito? ¡pero la apología del delitu que está faciendo usté ta nel códigu penal y acaba de cometéla!.... Na, que voy pa la Comisaría? estooo?. oiga, una cosina mas?

-¿Qué ye lo que quier agora?...

-Non ye que, como resultaré elegíu pa presidente´l gobiernu nesti casting, yera pa decí-i onde me podíen mandar el documentu col nombramientu?

-Enviar, enviar non se ónde?¡pero de lo que sí toy seguru ye por ónde i vamos meter el documentu con la decisión!....

-¿Ah sí, eh?... ¡Esto ye acosu sexual!... ¡¡¡Voy pone-i otra denuncia!!!...menudu soy yo pa estes coses? ¡Non, si pa mandar y tomar decisiones nun tengo rival!...ye lo mío de toa la vida?

Otra cuestión que habrá que solventar desde el principio del proceso de selección es cómo evitar que algunos interesados en convertirse en presidente utilicen el tradicional sistema hispánico de enchufes y recomendaciones?

-Antes de empezar a explica-i los motivos por los que toy aquí, creo que toi obligáu a decí-i que?

-¡Nun diga ná, que ye peor!...¡¡ye lo que me podía faltar, na menos que a mí, que soy mas incorruptible que el brazu de Santa Teresa!!...

-Pero paisanu, espere un momentu, ho?ye que soy fíu de?

-¡Panda corruptos!... esto ye un país bananeru, ónde ye mas importante ser fíu de un mandamás que el méritu propiu y? ¡¡patapláf!!... ¡¡¡aaaayyy!!!...

-¿Lo ve?... claro, como nun me dexó acabar? yo quería decí-i que, como soy fíu del que instaló la llámpara de treinta kilos que acaba de caé-i encima, venía a avisálu de que taba asujetá al techu provisionalmente con esparadrapu?al probitín del mio pá, cuando taba instalándola arreo-i un callambre y con tanto kilovatiu metíu nel cuerpu olvidóse-i fijar el ganchu con un tacu gordu?

De todas formas y dado que la idea de elegir un "prestigioso" independiente como presidente va prendiendo como las llamas en los bosques de Asturias, es de esperar que la experiencia acabe siendo un éxito tan grande que se acaben suprimiendo las elecciones generales y se subcontrate también la designación de diputados con una empresa ramera (o sea: del ramo)?

-?Y además de tóo lo que vien en el mi currículum, soy capaz de dirixir la "Pastoral" del Beethoven ési con la escobilla del váter, y en esti momentu toi practicando pa interpretar "El sitiu de Zaragoza" a base de flatulencies?

-(¿Qué vos parez a vosotros, ho?...pa mi idea ye el candidatu idóneu: tien buen currículum, gusta-i la música y, encima, ye descaráu abondo, lo que resulta necesario pa enfrentáse a eses fieres de Les Cortes)? Ná, don Belorcio: queda usté elegíu pa´l puestu?

-¡Ay, como me presta!... ¡¡Nun se van a arrepentir de la decisión!!... estooo?¿y cuando vamos dir a Guadalix de la Sierra, ho?....

-Je, je, que saláu ye?quier decir pa la Moncloa ¿non?...

-¡Ah!...¿que ye, que lo de "Gran Hermanu" cambió de sede, ho?...

-¿Cómo que lo de "Gran Hermanu"?...déjese de coñes, que un cásting pa presidente´l gobiernu ye una cosa seria?

-¿Qué qué, ho?... ¡Ay, non, fíu!... a mí dixéronme que esto yera pa "Gran Hermanu"? ¿que ye pa presidente?...¡home, por Diossss!...además, yo a la mio ma nun i doy esi disgustu?¡anda y que y-os den!... ¡¡¡vaya forma de facéme perder el tiempu, joé!!!...

Esta es una noticia premium. Si eres suscriptor pincha aquí.

Si quieres continuar leyendo hazte suscriptor desde aquí y descubre nuestras tarifas.