La "Xira pola oficialidá" llega a Parres

La Casa de Cultura de Arriondas emite esta tarde un documental; mañana habrá un recital poéticu, y el viernes, una charla-coloquio y un homenaje a los escritores del concejo

Un acto de la "Xira oficialidá" en San Martín del Rey Aurelio.

Un acto de la "Xira oficialidá" en San Martín del Rey Aurelio.

Ramón Díaz

Ramón Díaz

La Casa de Cultura de Arriondas está acogiendo durante esta semana actos de la "Xira pola oficialidá". El lunes se inauguraron las exposiciones, se presentó la "Xira" y comenzaron las visitas escolares. Este martes se proyectó el documental "De güeles a nietes, El retu de la tresmisión xeneracional del asturianu".

Este martes se proyectará a las 19.30 horas el documental "El valir económicu d'una llingua", mientras que mañana habrá un recital poéticu con Sexu Blanco y el escritor Carlos Rubiera.

El viernes se cerrará la "Xira" con tres actividades más: a las 19.30 horas, la charla-coloquio "¿Por qué sí a la oficialidá del asturianu?", con Inaciu Galán, miembru de númberu de l'Academia de la Llingua Asturiana; a las 20.000 horas, un homenaje a los y las escritoras de Parres; y a continuación la actuación musical del gaiteru Serxu Luaces Blanco y del cantante de tonada, Rafael Diez Fernández. La lectura del "Manifiestu pola oficialida" pondrá punto final a la "Xira".