Cómo qu'Obama nun quier venir a España! Yo vilu estos díes pasiase peles calles d'Avilés, camufláu ente los personaxes del Antroxu, abrazáu a Zapateru. Revoucáronse los dos ente la espluma y rodaron pela calle La Cámara, de xuru que pa enfriar l'acaloramientu de les rellaciones. Seique esti bañu xuntos ye un xestu d'amistá.

Tampoco faltó Rajoy, guardando la compostura, dando un mitín al altu la lleva, zazamellando como ye davezu. Un poco más atrás diben les dames; Leire Pajin, enérxica, mui sexi, col pelo too moyao y el cuerpu enllordiáu d'espluma, distrayendo les miraes de la compaña política. Y De la Vega, toa conxuntada, reñendo y glayando, perdiendo los papeles ente'l tropel de xente, colos pelos de punta. Esperanza Aguirre descalza pa llamar l'atención. Y toos nós escoyonaos de risa. Namás por un día, porque cuando volvemos a la realidá volvemos a engafanos contra toos estos fala-fala. Gaspar Llamazares nun quixo faltar al desfile, pero vieno col pelo tiñío de negro, con otru caretu abondo más mozu, nun fuera ser que lu confundieren con Bin Laden. Feijóo, el gallegu, faciendo patria, queriendo arramplanos un cachu d'Asturies, llantóse na tarima los músicos y púnxose a convencenos de que l'Occidente ye patrimoniu llingüísticu d'ellos. Tuvo que dase de pates porque lu escorrieron los asturianistes. Mientres, Areces taba na calle La Fruta, fartándose de frixuelos y casadielles, tan tranquilu, ensin importá-y un res lo qu'urden los gallegos. Y la crisis presidiendo'l desfile, con fustax de tristura, pensando en voz alta: «onde van toos estos comediantes colo que tenemos enriba».

Obama nun quería oyer falar de venir a España en visita oficial. Y por eso escoyó esti día de broma pa cumplir col so colega. Como Zapatero lleó un pasaxe de la Biblia nel Desayuno Nacional d'Oración en Washington, y como dixo que «España ye una nación sobre too cristiana», Obama correspondió trayendo-y un cardenal al Antroxu. Un cardenal con mano dura, grandón y prietu qu'imponía cuando pasaba, vistíu de roxu y con aquel porte tan elegante. Pero'l cardenal cuando vio'l panorama políticu que tomaben les calles d'Avilés, faltó-y tiempu pa fuxir y foi en visita oficial a Belén de Valdés, onde había un bon baille de mázcares. Ellí bailló y disfrutó con bruxes y monxes, con cures y pantasmes. Ellí nun había peligru pues taba too controlao pola pareya la Guardia Civil qu'enérxicamente punxo orde tola nueche. El cardenal pasólu de viciu en Belén y dexó a Obama y a Zapatero plantaos n'Avilés.

Lo que nun se sabe qué pasará cuando se quiten de verdá'l disfraz. Zapatero, Rajoy, la Leire, De la Vega, Areces y toos ellos. Nun se sabe si'l restu l'añu son los travistíos o los de verdá. Nós lo que pidimos a toos estos que nos gobiernen que'l próximu Antroxu llegue ensin crisis y que de verdá podamos antroxar sin tantu esmolecimientu.