Cola llegada del llibru dixital tamos, cuando menos, sollertes sobre'l futuru de les nuestres biblioteques, güei, por cierto, mui bien dotaes y atendíes. Tener un llibru nes manes, amás de poder disfrutar de la llectura de los testos nél impresos, ye dalgo que nos produz otres sensaciones. Mientres lleemos les sos histories, el llibru ye pa nós dalgo nuesu, queríu y mimáu. Ye como un amigu que nos entretién, nos informa, nos instruye y nos fai felices, y al que-y tenemos bon aquel.

La biblioteca ye un llugar onde los llibros nos esperen. Nesti espaciu cargáu de maxa, el silenciu y la llectura faennos fuxir de la realidá. Un llugar importante nes nueses vides, onde amás d'alcontranos con amigos, alcontrámonos colos amigos enllenos de palabres: los llibros.

El pasáu día 23 d'abril, les biblioteques asturianes vistiéronse de gala pa celebrar el Día Internacional del Llibru, coincidiendo col cabudañu de la muerte de los ilustres escritores Cervantes, Shakespeare ya l'inca Garcilaso de la Vega. A mí los versos llevánonme hasta L.luarca y allí participéi d'un prestosísimu itinerariu cultural. La Biblioteca municipal, faciéndose ecu de la necesidá d'esparder la cultura, d'afalar a lleer y de querer a los llibros, organizó una tarde cultural, con un recorríu de llectures al aire llibre, aconceyando a escritores, poetes, pintores, historiadores, asociaciones y otres persones rellacionaes col mundu de la cultura. Cayendo la tarde encomenzó'l paséu lliterariu. Partiendo de la Biblioteca onde se realizaron les primeres llectures de testos rellacionaos cola Casa la Cultura, la calle Olavarrieta, l'Arco Bayón y La Moral, recorrimos la calle del Lobo, y llegamos al Puertu n'animada tertulia. Allí los poetes semamos el puertu de versos, al son de les notes de la gaita. Nel Puente'l Besu, unos cuantos besos de colores tiñeron les agües del Ríu Negru y fixeron recordar a los presentes la conocida llienda d'amor del Pirata Cambaral, que tan bien conocen los lluarqueses. Yá na calle Párroco Camino, onde s'asitió munchos años al Biblioteca municipal, Chemi Lombardero lleyónos un testu sobre la Biblioteca de Lluarca y esfaraguyó la so historia pa toos nós. Otra posada delantre'l Centro Social de Mayores. Ellos más que naide merecen que les palabres los acariñen de xemes en cuando. Al son de la gaita, llegamos a la Fonte'l Bruxu. Les palabres posárnse adulces alredor d'esta fonte máxica.

El recorríu poéticu-cultural, acabó nel parque. Música de gaita, versos y outros testos puxeron el broche final. Disfrutamos d'un tiempu lliterariu mui agradable y al empar llamamos l'atención de los lluarqueses, tomando la palabra representantes de distintos coleutivos y asociaciones. Yá entrada la nueite, unos bocadinos lliterarios allegráronnos l'estómagu. Quedónos bon sabor poéticu. Felicito a la conceyalía de Cultura y de manera especial a les bibliotecaries, Carmen, Marta y Cristina, la so direutora, por esta guapa iniciativa.