La Nueva España

La Nueva España

Contenido exclusivo para suscriptores digitales

Vistas al mar

Cumbres bastante borrascosas

La reunión de Madrid, que tanto prometía, se quedó al final en agua de borrajas

Seguro que no nos contaron todo lo que se coció en la cumbre del clima de Madrid, porque las informaciones que llegan son superficiales y solo ocupan titulares los que menos saben del tema pero salen más en las fotos. Mientras tanto, los científicos andan cabreadísimos, porque nadie les pregunta y, encima, un ecologista foriato confundió a uno de ellos con un "azafato" y le pidió que le fuera a comprar unos calzoncillos "sexy", pues había ligado con una negrona muy concienciada y no era cuestión de aparecer con los marianos de toda la vida?

-¡Ah madre!? pero? ¿usté nun ye el catedráticu que fizo un estudiu tituláu "Del carbonu al carbonu y tiro porque me toca", que fue muy celebráu tras publicálu la fueya parroquial, ho?

-¡Vaya!? ¡¡al menos ya de sé de unu que lu leyó!!?

-Bueno, non: yo leer leer non lu leí, pero vílu cuando taba echando encima la fueya los pulgos de les patates que diba pelando? Y digo yo: ¿que fai un científicu como usté vestíu de "Pippi Calzeslargues, ho?

-¿Qué voy facer?? pues ponéme al día en esto del "marketing"?

-?¡Pero si a "Pippi" ya nun la conoz nadie!?.

-¡Uy que non!? pues tengo que decí-i que, gracies a esti disfraz, acaben de contratáme pa facer los coros de Greta, que la van presentar el próximu añu a Eurovisión, y toy estudiando una oferta pa dar les campanáes de fin de añu y "facer un calvu" en directo, tóo a la vez.

-?Y con les perres que i paguen?¿qué va a facer, ho??

-Voy facer una investigación pa determinar si los osos polares son blancos de nacimientu, o si ye que tan pálidos del sustu, al pensar en la que se y-os vien encima?

Tampoco se nos ha informado del curioso fenómeno que han apreciado los progenitores de adolescentes climáticamente comprometidos cuando regresaron a casa, pues advierten que todos ellos trajeron una coloración púrpura en la cara que no resulta nada tranquilizadora?

-Na, ya tá aclaráo: ye que los neños ficieron un juramentu ante la guajona esa sueca, comprometiéndose a nun soltar ni un péu hasta después de Reyes?

-¡Méca!?¡¡si eso ye malísimo!!?

-Pa ellos, nun sé, pero pa´l mediu ambiente non: ye lo meyor?

-¿Y después de Reyes qué van facer?

-?Pues dir a Madrid, tóos xuntos nel tren, pa soltálos de golpe ante la embajá china y quejáse de lo muncho que contaminen el Pacíficu?

-Ah, pues entós voy anular el billete del Alvia y pedí-yos a los de Alsa un asientu nel "Supra"?porque si el tren va retrasáu y nun lleguen a tiempu, dir en un vagón va a ser como facer un viaje metíu en una bombona de butanu de eses que arrevienten de cuando en cuando?

De todas formas, de lo que nadie tiene duda es de que el protagonista de la cumbre no fue el cambio climático, sino la neña esa sueca a la que casi todo el mundo -salvo dos o tres, que no estamos dispuestos- quiere ver, oir y tocar. Aunque parece que las cosas se están torciendo un poco, últimamente?

-¡Calla por Diosss!?¡¡la probitina tien un disgustuuuu!? ¿cómo que por qué?? ¡Coñi, porque acaben de contá-i que la pancarta esa que lleva a tóos llaos taba fecha en China, y que nun yera de maéra, sino de aglomeráu contrachapáu!?

-Pues anda que, como i descubran que el tren que la traxo desde Portugal atropelló a un coneju namás cruzar la frontera, va a da-i algo?

-¡Ay máaaadre!? ¿y lu mató, ho??

-¡Nomenó!: lleváronlu a toa prisa al hospital Gregorio Marañón y, aunque i escayolaron hasta los bigotes, salváronlu? creo que el probé nun fai mas que decir "¡joé! pa un día que el tren vien en sin retrasu, ocúrreseme a mi cruzar la vía confiáu en que yera meyor que facer el indiu siguiendo a estos faltosos que anden a saltinos pola pista finlandesa" .

Compartir el artículo

stats