-¡Oiga, agarre al guaje, haga el favor!

-¿Quién? ¿Yo?

-¡Molesta! ¿Nun ve que molesta?

-Son nenos, ¿qué quier ho?

-¡Que pare de meteme el rastrillo en el ojo! ¿Ye mucho pedir?

-Bah. Si nos ponemos tiquismiquis...

-¡Cagonmimachoooo!

-Chisst, tranquilu eh.

-¡El limiagu esti... Voi... Da-y...!

-Chisst... Suavín, eh, que me lu acobarda.

-¡Guaje! ¡Como nun pares quietu doite una...! ¡¿Quiés parar ho?!

-Chisst. ¡Ni se y-ocurra reñilu!

-¿Por?

-¿Qué quier, crea-y complejo de culpabilidá?

-¡Mecagonmi...!

-Lo que pasa ye que usté tien muchos prejuicios.

-¿Yo?

-La playa ye de toos y el nenu tien derecho a jugar.

-Sí, pero enrriba la mi cabeza no.

-Bah. Hai que ser comprensivu y practicar la tranquilidá.

-¡Alucino! ¡Vaya cuaju que tien!

-¿El mi nenu?

-¡Usté! ¿Pero nun piensa llama-y la atención?

-¿Por? Nun tien maldá ninguna.

-Lleva una hora chiscándome, tirándome arena... Y sin parar de gritar.

-¿Qué quier? Ta en la edá. Ye cosa del desarrollu emocional.

-¿En casa fai lo mismo?

-Home, si tuviéramos una playuca en la salita...

-¿Pero por qué me insulta ho?

-Oiga, yo no lu falté.

-El guaje.

-Ah. Bah, el nenu lo que busca ye afirmase, formar su identidá...

-¡Llamóme guarro!

-Será por algo.

-Haga el favor.

-Chisst... El mi nenu ye mui intuitivu, eh. Diz les coses como les siente.

-¡Vaya cuadru! ¡Ye responsabilidá suya!

-¿El qué ho?

-Educar a los fíos. Hai que ir poniéndo-yos límites.

-Yo pongo-y calderu, manguitos, paleta... ¡Nun voi tar en to!

-Así andamos... Tienen críos y nun miren pa ellos.

-Paisano más repunante, coño.

-¿Qué diz ho?

-El nenu ta aprendiendo les normes de convivencia y tal como va la cosa...

-¿Qué?

-Ye normal que ataque con el rastrillo, ¿Sabe cómo y-digo?

-Hai que se joder.

-¿Qué ye, que usté nunca fue nenu?

-¿Yo?

-Qué fácil ye ensañase con el débil.

-Mejor lu ataba en corto.

-¡Al que había que atar ye a usté!

-Oiga, pero... ¡Mire, mírelu! ¡Agarre al guaje, haga el favor!

-Son nenos... ¿Qué quier ho?