-¡Oiga, agarre al guaje, haga el favor!
-¿Quién? ¿Yo?
-¡Molesta! ¿Nun ve que molesta?
-Son nenos, ¿qué quier ho?
-¡Que pare de meteme el rastrillo en el ojo! ¿Ye mucho pedir?
-Bah. Si nos ponemos tiquismiquis...
-¡Cagonmimachoooo!
-Chisst, tranquilu eh.
-¡El limiagu esti... Voi... Da-y...!
-Chisst... Suavín, eh, que me lu acobarda.
-¡Guaje! ¡Como nun pares quietu doite una...! ¡¿Quiés parar ho?!
-Chisst. ¡Ni se y-ocurra reñilu!
-¿Por?
-¿Qué quier, crea-y complejo de culpabilidá?
-¡Mecagonmi...!
-Lo que pasa ye que usté tien muchos prejuicios.
-¿Yo?
-La playa ye de toos y el nenu tien derecho a jugar.
-Sí, pero enrriba la mi cabeza no.
-Bah. Hai que ser comprensivu y practicar la tranquilidá.
-¡Alucino! ¡Vaya cuaju que tien!
-¿El mi nenu?
-¡Usté! ¿Pero nun piensa llama-y la atención?
-¿Por? Nun tien maldá ninguna.
-Lleva una hora chiscándome, tirándome arena... Y sin parar de gritar.
-¿Qué quier? Ta en la edá. Ye cosa del desarrollu emocional.
-¿En casa fai lo mismo?
-Home, si tuviéramos una playuca en la salita...
-¿Pero por qué me insulta ho?
-Oiga, yo no lu falté.
-El guaje.
-Ah. Bah, el nenu lo que busca ye afirmase, formar su identidá...
-¡Llamóme guarro!
-Será por algo.
-Haga el favor.
-Chisst... El mi nenu ye mui intuitivu, eh. Diz les coses como les siente.
-¡Vaya cuadru! ¡Ye responsabilidá suya!
-¿El qué ho?
-Educar a los fíos. Hai que ir poniéndo-yos límites.
-Yo pongo-y calderu, manguitos, paleta... ¡Nun voi tar en to!
-Así andamos... Tienen críos y nun miren pa ellos.
-Paisano más repunante, coño.
-¿Qué diz ho?
-El nenu ta aprendiendo les normes de convivencia y tal como va la cosa...
-¿Qué?
-Ye normal que ataque con el rastrillo, ¿Sabe cómo y-digo?
-Hai que se joder.
-¿Qué ye, que usté nunca fue nenu?
-¿Yo?
-Qué fácil ye ensañase con el débil.
-Mejor lu ataba en corto.
-¡Al que había que atar ye a usté!
-Oiga, pero... ¡Mire, mírelu! ¡Agarre al guaje, haga el favor!
-Son nenos... ¿Qué quier ho?