Cantabria va plantear esti miércoles, 6 de mayu, na xunta del comité de desescalada nacional la inclusión na fase 1 de cerca d'una decena d'actividaes pa que puedan facese a partir del llunes, día 11, "con toles garantíes de seguridá" y d'alcuerdu coles particularidaes de la Comunidá Autónoma.

Ente eses propuestes ta la práctica de los bolos, la pesca de recréu, l'apertura de centros d'ITV (Inspección Técnica de Vehículos) y concesionarios ensin llende de dimensiones.

Les propuestes cántabres respuenden al oxetivu del Gobiernu PRC-PSOE de "impulsar no posible" la reactivación de los distintos sectores económicos de la rexón, "con toles salvaguardes y procuros sanitarios necesarios", según matiza l'Executivu autonómicu nun comunicáu de prensa.

En dellos casos nun tán contemplaes espresamente nel plan de desescalada del Gobiernu d'España o previstes n'otres fases, pero Cantabria quier adelantales poles sos "característiques diferenciales" en comparanza col restu de territorios, col vistu bonu de la comisión que diseña'l plan de desescalada autonómicu, baxu la coordinación del profesor de la Universidá de Cantabria y responsable del Grupu d'Investigación n'Economía Pública y de la Salú, David Cantarero.

Dalgunos d'estos planteamientos yá los defendió'l presidente, Miguel Ángel Revilla, nes xuntes de la Conferencia de Presidentes que se celebren cada domingu desque se decretó l'estáu d'alarma pol coronavirus, como'l deporte profesional.

Asina, proponen que los xugadores de bolos puedan practicase de forma individual xunto colos sos entrenadores n'instalaciones al aire.

Pa eso, se delimitaría una distancia mínima de seguridá de 3 metros, autorizaríase a un únicu deportista y entrenador nel espaciu y prohibiríase usar les zones comunes y vestuarios.